سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

چرا نميتونم رهاش كنم با اين كه بارها خودشو از چشم من انداخته؟

پرسش

تاریخ ثبت : 30 شهریور 1396
7,105  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام . من دختري هستم ك قرار بود با آقايي ك از قبل باهم ارتباط داشتيم ازدواج كنم . مراحل خواستگاري طي شد اما ب دليل نتايج تحقيقات منفي و تاييد نشدن ايشون ؛ منتفي شد. بعد از مخالفت خانواده من ، ايشون ديگه قدم پيش نذاشتن. اما تمايل داشتن ك ب رابطه با من ادامه بدن. چند ماهي اينطوري تحمل كردم گفتم شايد درست بشه . ايشون ديگه رابطه رو جدي نكرد ولي من رو هم رها نميكنه و با اين ك ٧ ماه گذشته اما هنوز هفته اي يكبار يا دوبار ب من پيام ميده و منو در جريان كاراش ميذاره. متاسفانه توي اين مدت چيز هاي بد و وقيحانه اي از ش ديدم ، و مطمئن شدم ك آدم مناسبي براي من نيست . اما الان يك مشكلي دارم و اون اين ك توانايي دفع كردنش رو ندارم يعني هر بار ك بهش ميگم ديگه حق نداري ب من پيام بزني ، بعدش خيلي براش ناراحت ميشم و احساساتي ميشم ، ياد خوبياش ميوفتم و تمام كاراي بدش رو فراموش ميكنم . شايد حتي مجدد خودم بش پيام هم بزنم . اگه خودمم ديگه سمتش نرم دوباره خودش روزاي بعدي پيام ميزنه !!! اين سيكل معيوب چند باري برام اتفاق افتاده . نميدونم بايدچكار كنم . لطفا منو راهنمايي كنيد . چرا نميتونم رهاش كنم با اين

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

دکتر اکبری
دکتر اکبری
17 مهر 1396 ساعت 21:48

سلام


                     در رابطه ای که به آن اشاره فرمودید در مواقعی شما به عنوان یک ناجــی ایفای نقش می کنید. اینکه این نقش را چرا در رابطه بازی می کنید ریشه هایی دارد که به مانند محرک های درونی ذهنی برای شما عمل می کند و چون به شکل ناخودآگاه است شما را  فقط مجبور به انجام کاری می کند که در لحظه گویا از کنترل شما خارج است و بعد که فکر می کنید متوجه می شوید نباید آن کار را انجام می دادید. (این حالت ناجی گری نه تنها در این رابطه بلکه در سایر رابطه هایتان نیز ممکن است در مقاطعی باعث ایجاد حال بد در شما شود.)

به نظر تصمیم درست و بالغانه ای گرفته اید اما تا زمانی که قاطعانه تصمیم به کناره گیری نکنید سیکل معیوب مورد اشاره تان  برای مدتها ادامه پیدا خواهد کرد. بسته آموزش غیر حضوری امپراطوری رابطه حاوی نکات ارزشمندی برای شما می تواند باشد.


با احترام

دکتر بابک اکبری

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه