سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

تاثیر اینستاگرام و فضای مجزایی بر روابط

پرسش

تاریخ ثبت : 11 مرداد 1397
1,120  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام آقای دکتر، خسته نباشین. یه سوال داشتم از حضورتون:
من با یه خانمی ٧ ، ٨ ماه هست آشنا شدم و قصدم ازدواج هست. یه شب ایشون توی اینستا عکس گذاشتن و یک پسری زیر عکسشون کامنت :heart: گذاشت، چند ساعت بعد ایشون کامنت رو لایک کردن، من ناراحت و عصبانی بهش تکست دادم این کیه، گفت نمی دونه و از اینا زیادن، یه روزی توی کنجکاوی، پیجم و پابلیک کردم، اینا اومدن تو.
بعد از کلی جر و بحث قبول کردن لایک :heart: اشتباه بوده، اما غریبه تو پیج باشه اشکال ندارد. عکس و میبینن. و از من ناراحت شدن چرا با صدای بلند حرف زدم.
2 روز بعد من گفتم باین خط قرمزه من هست و شما دارید ازش رد می شید. گفتن من از فلان عکست تو اینستا خوشم نمیاد و برشدار!! من هم گفتم امکان نداره ، یا اون ها رو پاک می کنی پا منو، و بعدش ایشون 80 نفر رو پاک کردن.
من باید چکار کنم، سپاس

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
12 مرداد 1397 ساعت 01:10

سلام دوست گرامی


گستردگی فضای مجازی و تعدد اپلیکیشن های موجود این فرصت و زمان  را به شما نمی دهد که تمام جزییات یک رابطه را در درون آن تریس و مانیتورینگ کنید. گروکشی های این چنینی از سوی طرفین به سود شکل گیری یک رابطه هدفمند نیست و بهتر است دو طرف حساسیت های  خود را بر اساس محدودیت ها و ظرفیت های این فضا بهینه کنند.

 شما در وضعیتی قرار دارید که احتمالا در آینده ای نزدیک تصمیماتی مهم  را در خصوص زندگی مشترک پایه ریزی خواهید کرد. بنابراین  پیشنهاد می شود طرفین در صورت پایبندی به این تصمیم ، خود را بیشتر در فضایی واقعی و ارتباطی مستقیم قرار دهید تا بتوانید به شناخت بهتر و موثرتری نائل گردید.


با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه