سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

شناختن طرف مقابل قبل از ازدواج

پرسش

تاریخ ثبت : 13 مرداد 1397
999  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
من چند روزه با اقايى تو فضاى مجازى اشنا شدم.اين اقا٢٧ سال سن دارن. و كمى كم شنوا هستن.ولى بسيار خوش اخلاق هستن و ادم ساده و بى الايشى هستن و من هم ازشون خوشم اومده و فكر ميكنم فردى هستن كه ميتونن منو خوشبخت كنن. نگرانيم درمورد وضعيت ماليشونه كه حقوقشون كمتر از٢ميليونه. و اينكه بعد از چند وقت به خانوا م معرفيشون كنم و چجورى كامل بشناسمشون؟ به خانوادم بگم كجا باهاشون آشنا شدم؟و اينكه من عاشق اين اقا نشدم، فقط چون اخلاق برام خيلى مهمه و روحياتشون بأمن كاملا سازگاره فكر ميكنم باهاشون خوشبخت ميشم. أين عشق به وجود مياد بالاخره يا نه؟

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
14 مرداد 1397 ساعت 22:58

با سلام


به نظر میرسه چند روز  مدت زمان بسیار کمی برای اطمینان و ارزیابی شما در خصوص این تصمیم باشه. توی فضای مجازی و در جریان این روابط، خیلی از دیتاها و ویژگی های روانی و شخصیتی مهم و تأثیرگذار به اشتراک گذاشته نمیشن. و یا در بازنمایی اونها کوچک نمایی و یا بزرگ نمایی رخ میده. ذهن دچار سوگیری تاییدی میشه و بدنبال هر نشانه ایست که صرفا انتخاب شما رو تایید کنه.


 با این حال پیشنهاد میشه در حال حاضر پیش از اینکه این موضوع رو با خانواده مطرح کنید  بیشتر به خودتون  زمان بدین و فرصت آشنایی واقعی با ایشون رو خارج از فضای مجازی و طی بازه زمانی لازم و کافی در یک چارچوب مشخص برای شناخت واقع بینانه یکدیگر در نظر بگیرید.


 در شرایط کلی، گفتن شکل آشنایی شما به خانواده تان ضرورتی ندارد. گاهی مواقع در نمونه های مشابه ، مطرح شدن آن باعث برملا شدن ناخواسته ی موضوع و سرخوردگی طرفین رابطه شده است.



با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه