سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

وقتی طرف مقابلم انحراف جنسی داره و میاد همه چیز رو پیشم اعتراف میکنه و ازم میخواد بهش فرصت بدم تغییر کنه باید چیکار کنم؟

پرسش

تاریخ ثبت : 16 مرداد 1397
1,693  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
دختری 26 ساله هستم با پسری همسن خودم 3سال هست دوستم قبل از اون هم چندسال دوست صمیمی هم بودیم
وقتی واردرابطه شدیم فهمیدم دوست پسرم تمایل به روابط سه نفره داره ولی خودش میگه در فانتزیه و نمیخواد این ارتباط رو تجربه کنه در واقعیت
ما به خاطر این مشکل مشاور هم رفتیم اما اون زمان هم دوست پسرم گارد داشت هم مشاورمون خوب نبود برای همین بعد از 3 ماه دیگه ادامه ندادیدم به مشاوره
دوست پسرم به من گفت خودش رو خودش کار میکنه و مدتی همه چیز اروم بود من حس میکردم یه چیزایی درست نیست واسه همین ازش فاصله گرفتم تا بعد از 1ماه اومد بهم گفت که تو رابطمون که من فکر میکردم اوضاع بهتر شده اون تو سایت های پورن بوده و با ادم های مختلف چت میکرده و اعتیاد هیجانی به این موضوع داره و نمیدونه باید چیکار کنه من رفتم تو شوک چون نمیدونستم مقدارش انقدر گسترده شده باشه بهم گفت نمیخواد منو از دست بده ازم خواست بهش بار دیگه فرصت بدم تا رو خودش کار کنه چون نمیتونه اینجوری زندگی کنه گفت پذیرفته که بیماره و نیاز به کمک داره من باید چیکار کنم؟ ذهنم فلج شده و نمیدونم حرفاش رو باور کنم یا نه و ایا امیدی به تغییر هست؟

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
23 مرداد 1397 ساعت 17:35

با سلام 


با توجه به توضیحاتی که دادید به نظر میرسه ایشون به نوعی مبتلا به Porn Addiction باشند. یکی از پیامدهای این وابستگی ، شکل گیری فانتزی هایی ست که برگرفته از الگوهای نامتعارف روابط جنسی ست.

اضطراب ، افسردگی و انزوا و طرد اجتماعی ، شایع ترین عوامل به وجود اومدن این وابستگی و فانتزی هاست.


تغییر این الگو در سیستم عصبی ، نیازمند برنامه ترکیبی شامل ، روان درمانی ، دارودرمانی و حمایت اجتماعی ست. میزان بهبود در میان مدت در صورت پیگیری مراجعه به متخصص رضایت بخش گزارش شده.

چنانچه هدف شما در این رابطه ازدواجه و معیارهای اصلی شما با خصوصیات ایشون واقعا همخوانه، کمی فرصت با زمانی معین بدین. او نیز باید ارتباط خودش رو با یک روان‌درمانگر با صلاحیت و همچنین در صورت وجود علائم اضطراب و یا افسردگی شدید با روانپزشک حفظ کنه تا طی بازه زمانی سه تا شش ماه آینده بتونید ارزیابی واقع بینانه ای جهت ادامه و یا عدم ادامه این رابطه به دست بیارید.



با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری 


ادبیات محترمانه و بدون قضاوت : 24
کارآمدی پاسخ : 9
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

پاسخ پرسشگر

27 مرداد 1397 ساعت 13:42
سلام جناب غدیری ممنونم بابت راهنماییتون چند سوال دیگه برام پیش اومد که خواستم باهاتون در میان بگذارم 1) ما به دلیل تجربه ی بدی که از مشاوره ی قبلیمون در این زمینه داشتیم یکم سردرگم هستیم برای پیدا کردن مشاور جدید هم میترسیم دوباره تجربه ی قبلی رو پیدا کنیم هم اینکه کسی رو نمیشناسیم . ایا خودتون یا خانه توانگری مشاوره حضوری هم دارید؟ و اگر نه میتونم خواهش کنم اگر امکانش هست در این زمینه به ما مشاوره معرفی کنید ممنونتون میشم فکر میکنم راهنمایی گرفتن در این رابطه کار هر مشاوری نیست و این مواردی که گفتم باعث شده شروع این پروسه عقب بیفته 2)آیا لازم هست من هم در مشاوره های فرد مقابلم شرکت داشته باشم یا این بخش کاملا فردی هستش و من فقط باید نظاره گر تغییرات ایشون باشم تو این بازه ی زمانی که فرمودید 3)با اعتماد از دست رفته ی خودم و ترس از تکرار این وقایع چیکار کنم؟
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه