سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

ارتباط عاطفی با مرد متاهل

پرسش

تاریخ ثبت : 18 مرداد 1397
1,663  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
متاهل هستم و ۳ سال است که با مردی که زن و دو فرزند دارد دوست و همکارم.ایشون ابراز محبت زیاد دارند و من هم علاقه شدید..ولی هر دو به خانواده مون پایبند هستیم.
دلیل کشش من به ایشون اینست که تمام ویژگی هایی که دوست داشتم همسرم داشته باشد را ایشون داره و سردی و کم حرفی همسرم من را به سمت ایشون سوق میده..اونم همین دلایل را با همسرش دارد.و شادابی و زیبایی من مجذوبش کرده..عذاب وجدان از رابطه ای که دارم مرا آزار می دهد از طرفی همدیگر را دوست داریم و چون تمام روز کنار هم کار میکنیم امکان جدایی و دوری نیست.چکار کنم؟

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

زهرا محمدی
زهرا محمدی
21 مرداد 1397 ساعت 19:42

زدست دیده و دل هر دو فریاد

که هرچه دیده بیند دل کند یاد 


دوست عزیز وقتی زن و مردی با عشق باهم ازدواج میکنند فکر میکنند تا ابد اون عشق به همون شکل باقی می مونه و تغییری نمیکنه حتی اگه اینجوری هم فکر نکنند توی ذهنشون تا وقتی زندگیشون رو با دوام میدونند که اون عشق همون اندازه وجودداشته باشه اما نکته جالب اینه که عشق هم تغییرشکل میده و اکثر زوج هایی که با عشق های فیلم هندی زندگیشون رو شروع کردند در کمتر از 9 ماه تا 3 سال به سطوح معمولی هیجان می رسند و متاسفانه چون بلد نیستند با هیجان های معمولی ارتباط چیکار کنند دچار استرس و شاید خیانت و یا طلاق بشن
اتفاقي كه الان در زندگي شما رخ داده بخاطر اينه كه شما يا همسرتون تغييرات همديگر رو نپذيرفتيد و يا متوجه نشديد. سلايقتون متفاوت شده و بالطبع اولين مردی كه در اين برهه از زمان با سلايق و خواسته هاي شما مطابقت مي كنه توجه شمارو به خودش جلب مي كنه.
اما چاره كار چيه؟

عذاب وجدان و احساس گناهی که تجربه میکنید شاید نوعی مسئولیت گریزی باشه با احساس گناه میخوایم نشون بدیم من آدم خوبی هستم و در موردم قضاوت بدی نشه و به جای اینکه به رفتار ما نگاه بشه به نیت ما نگاه کنند. احساس گناه راهیه برای تدوام گناه و طفره رفتن از حل مشکل اصلی.

محدودیت های واقع بینانه خودتون رو در نظر بگیرید و بدونید داشتن  چنین رابطه ای  نه به صلاح شماست و نه اون آقا. 

برای مسئله ای که با همسرتون دارید حتما از یه زوج درمانگر کمک بگیرید تکلیف رابطه با همسرتون رو مشخص کنید بعد تصمیم بگیرید وارد رابطه ی دیگه ای بشید یا نه.


با احترام

زهرا محمدی


معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

پاسخ پرسشگر

22 مرداد 1397 ساعت 19:51
با سلام و تشکر از پاسخ شما..من قبل از دریافت پاسخ شما ارتباطم را با ایشون خیلی کم کردم و فقط محدود به جلسات کاری است.چون آدم مذهبی و معتقدی هستم احساس گناه میکردم.فقط در مورد پیشنهاد شما که با همسرم به مشاوره بروم ..مقدور نیست..ما بیست و یک ساله که با هم زندگی میکنیم و همیشه ایشون ساکت و بی احساس بوده و من اصن زندگی عاشقانه با ایشون شروع نکردم که بخواد هیجانش کم بشه..ازدواج کاملا سنتی بود.۵ سال اول زندگی ام خیلی پشیمون و افسرده بودم ولی حالا دیگه عادت کردم به اخلاقشون..بیشتر وقتم را با همکاران و بچه هام سپری میکنم.و مهم تر اینکه فوق العاده شاداب با روحیه خوب و ظاهر زیبایی دارم.
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه