سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

ادامه یا پایان دادن به رابطه

پرسش

تاریخ ثبت : 31 مرداد 1397
780  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
با سلام
دختری 24 ساله فارغ التحصیل داروسازی به مدت 9 ماه است با آقای مهندسی که در داروخانه آشنا شده ام ارتباط دارم، قبل از اون رابطه ای به مدت 5 سال داشتم که به شکست خورد. بعد از اون رابطه به یکی از همکلاسی هایم علاقه مند شدم و به طریقی غیرمستقیم متوجه شدم علاقه ای از سمت ایشان وجود ندارد و دیگر ادامه ندادم و بسیار هم خوشحالم از این قضیه چون فقط برای فرار از حس شکست رابطه قبلی بود و هیچ بررسی منطقی وجود نداشت.
در این بین عوامل مختلفی باعث شد که من حس کنم به اندازه کافی زیبا نیستم و به چشم هیچ کس نمیام و بعد که دیدم آدم جدید اینقدر به من علاقه مند است انگار دوباره زنده شدم. زندگی رو مدیون این آقا هستم ولی الان حس میکنم دیگ جذابیت و هیجانی در رابطه وجود نداره.نمیدونم باید چیکار کنم. آقا بسیار انسان متشخص و البته حساسی هستند و ایشون هم رابطه دومشون هست و من بسیار نگران ایشونم. قضیه پیچیده تر از این حرفاس و اگر امکان مشاوره خصوصی باشه ممنون میشم. حس میکنم تله های شخصیتی زیادی در خودم و ایشون وجود داره. لطفا کمکممون کنید .دسترسی به مشاورهای خوب ندارم.نمیدونم کدوم بسته اموزشی رو هم تهیه کنم

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
08 شهریور 1397 ساعت 22:03

با سلام


توضیحات شما رو خواندم. تجربه کردن چنین حجمی از احساسات ناخوشایند برای شما پیامدها و هزینه های روانی بالایی رو به جا گذاشته. مدام از یک رابطه به رابطه دیگه برای اجتناب از حس بدی که تجربه می کرده اید. نه تنها با خواسته های مطلوب شما سازگار نبوده اند بلکه هر کدوم از اونها بعنوان تله ای، شما رو در همان احساسات آزار دهنده فرو برده و حتی گاهی شما رو از قرار گرفتن در روابط سالم نیز دور می کنن.


 با این حال در وضعیت کنونی با توجه به مواردی که به اون اشاره کردید برای شما و ایشان  بهره مندی از بسته های غیرحضوری  شخصیت سالم تر من   رو پیشنهاد می کنم. 


ضمنا برای بررسی دقیق و ملموس تر وضعیت خود و همچنین شناخت بهتر جنبه های روانی و شخصیتی طرفین و دریافت راهکارهای سودمند برای برخورد و کنار آمدن با مسائل، پیشنهاد می شود به روان درمانگر نیز مراجعه نمایید.



با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه