سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

چگونگی غلبه بر دلتنگی و افسردگی ناشی از ترک رابطه

پرسش

تاریخ ثبت : 04 شهریور 1397
1,154  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام خانمی متاهل هستم و یه دختر ده ساله دارم
از طریق ایسنتا مردی(پسری) 36 ساله با هام ارتباط برقرار کرد و علی رغم اینکه به چنین رابطه هایی اعتقاد نداشتم و می دونستم کار خوبی نیست ولی متاسفانه چون خیلی احساساستی هستم وابسته شدم و چنذین بار هم تصمیم به ترک رابطه گرفتم که نشد و عذاب وجدان شدیدی هم داشتم. البته از نزدیک ندیدمشون. ایشون یکی دوبار در خواست عکس سلفی با لباس منزل کرد که امتناع کردم و همین باعث دلخوریش شد.اما باز ارتباط پیامکی و تلفنی تا اینکه سر یه مسئله جزیی ایشون ناراحت شد و بلاکم کرد اما بعد عذرخواهی کرد.
من می خوام به این رابطه خاتمه بدم اما دلتنگی امانم رو بریده و مدام گریه می کنم و نمی دونم چطوری با این موضوع کنار بیام. خواهشا کمکم کنید. البته لازم به ذکره با همسرم هم مشکلی ندارم و مرد خوبیه . بگید چکار کنم خواهش می کنم.

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

مونا گوشه
مونا گوشه
05 شهریور 1397 ساعت 13:23

سلام بانوی گرامی

اینطور که از نامه شما دریافت کردم،  در گیر ارتباط فرازناشویی  شدید و لغزشی از جانب شما اتفاق افتاده است  معمولا بعد از گذشت مدتی از زندگی زناشویی ارتباط ممکن از دچار روزمرگی و رکود شود و زوجین برای برآورده کردن نیاز های مختلفشون مثل توجه، بیان احساسات ، یا حتی عشق و هیجانی  مثل اوایل ارتباط راهکاری مثل ارتباط موازی را پیش بگیرند و حتی اولش آگاهانه هم نباشه اما با رعایت نکردن حد و مرزهای صحیح درگیر ارتباط موازی و خیانت بشوند. شما هنوز ابتدای مسیر هستید و خوب است که الان آگاهانه و مسئولانه  از خود بپرسید که چه نیازی باعث شد شما قدم در این مسیر بگذارید و تا دیر نشده و بیش از این خودتان را از نظر احساسی درگیر نکردید این ارتباط را قطع کرده و بیرون بیایید، حتما که قدری دلتنگی و ناراحتی تحمل می کنید اما ادامه رابطه قطعا هزینه های بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت و آسیب های بیشتری ممکن است که ببینید و از طرفی ببینید اگر احساس و نیازی هست که در رابطه با همسرتان برآورده نمی شود به آن موضوع بپردازید و با همسر خود خواسته های خود را درمیان بگذارید. و گرمای رابطه عاطفی خود را بیشتر کنید تا از چنین ارتباطات فرازناشویی مصون بمانید.

در این میان می توانید از راهنمایی های درمانگری متخصص در حوزه زوج بهره ببرید.

از شما بابت اعتمادتان سپاسگزارم

مونا گوشه

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

پاسخ پرسشگر

06 شهریور 1397 ساعت 08:37
سلام و عرض ادب، ممنون از پاسخگوییتون . همونطور که فرمودید توجه و بیان احساسات و عشق و هیجان مانند اوایل ارتباط واسه فردی مثل من که خیلی احساساتی هست اصلی ترین عامل بوده و با وجود اینکه خیلی در ارتباطاتم مراعات می کنم و بارها پیشنهادات ارتباطات اینچنینی با افراد مختلف رو با قاطعیت رد کرده بودم اما اینبار گرفتار شدم و در حال حاضر رابطه را قطع کردم اما هرچند رابطه مون کوتاه بوده ولی الان اصلا حال خوبی ندارم . چکار کنم و چگونه به خودم غلبه کنم که باز نرم سمتش؟؟؟ ممنون میشم باز راهنمایم کنید.
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه