سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

به دنبال کار به تهران بیام

پرسش

تاریخ ثبت : 16 شهریور 1397
958  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام ، چند سال که تو شهرستانمون به دنبال کارم و موردی پیدا نکردم دو سال لیسانس فناوری اطلاعات گرفتم و الان بیکاری خیلی زیاد اذیتم میکنه و زندگیم خیلی بی معنی شده کلاس های زیادی رفتم و با این بیکاری هیچ رغبتی ندارم که ارشدم بخونم .
الان تصمیم گرفتم واسه کار برم تهران خالم اونجاست و برم پیش اونا زندگی کنم ولی با مخالفت خانواده ام مواجه م نمیدونم چطور خانوادمو راضی کنم و از طرفی بیکاریم خیلی اذیتم میکنه تا حدی که فک میکنم افسردگی گرفتم ممنون میشم راهنمایم کنید که چطور خانوادمو راضی کنم ممنونم از سایت خوبتون.

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
19 شهریور 1397 ساعت 10:03

با سلام


دغدغه شما با توجه به وضعیتی که در آن قرار دارید قابل درک است. انتظار میره پیش از تصمیم گیری در این خصوص، مزایا و محدودیت های مهاجرت در موقعیتی که شما قرار دارید بصورت جامع مورد ارزیابی قرار گیرد.

 تصور اینکه با ورود به تهران به سرعت به بازار کار جذب می شوید با واقعیت های کنونی ممکن است فاصله زیادی باشه. همچنین شرایط  اسکان می بایست به عنوان آیتم مهم مورد توجه قرار گیرد.  به صرف حضور یکی از نزدیکان و یا بستگان و استقرار در کنار آنها نمی توان به شکل بلند مدت سرمایه گذاری نمایید. 


طبیعتا نگرانی خانواده در این راستا قابل درکه و شما نیز ممکن است این حق را برایشان در نظر داشته باشید. بخصوص زمانیکه کیفیت روابط متقابل والدین و  فرزند، در شرایط مطلوبی است این تعلق و نگرانی محسوس تر خواهد بود.  با این حال چنانچه در موقعیت کنونی برای این تصمیم مصر هستید می توانید با  خانواده به شکل دوستانه و منطقی گفتگو نمایید تا  ایشان را متقاعد نمایید بصورت موقت  فرصت ها و چالش های مورد نظر خود را از نزدیک مورد بررسی قرار دهید.  



با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه