سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

ازدواج با مرد لجباز و يك دنده

پرسش

تاریخ ثبت : 19 شهریور 1397
1,284  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام و خسته نباشيد
٢٦سال سن دارم و نامزدي دارم كه عقيده دارن بايد حرف حرف ايشون باشه تو مسائل مگر اينكه ايشون اجازه دخالت بنده رو تو موضوعي بدن،هميشه ميگن من ادم لجبازي هستم پس دربرابر من قرار نگير و سعي كن با زنانگي و لطافت من رو از حرفم برگردوني،به راحتي عصبي ميشن و پرخاش ميكنن،ولي در لحظه اروم بودن به شدت مهربان هستن،نميدانم با رابطه ام چه كنم.

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
26 شهریور 1397 ساعت 15:43

سلام دوست گرامی


توضیحات شما را خواندم. به نظر میرسه بخشی از پاسخ به این مساله در  داخل پرسش مستتر هست. در ابتدا خوشحالم که مقدار ضعف شان به شدت مهربانی شان نیست. و طبیعتا وضعیت فردی که در چنین موقعیت هایی میتونه شرایط رو پس از لحظاتی ، به آرامش و مهربانی برگردونه، بهتر قابل کنترل خواهد بود. 

زمانیکه نامزدتون در وضعیت عصبی و پرخاشگری هستند پردازش شناختی و تفکر حل مساله مختل میشه. میتونید اجازه بدید  زمان ، بخشی از هیجان منفی ایشون رو تعدیل کنه و پس از اون  نظرات و دیدگاههای خودتون رو به ایشان منعکس کنید. 


در شرایط عادی ، برخی از مردان به اندازه زن ها قابلیت همزمان حل مسائل پیچیده  رو ندارن. اونها به فرصتی نیاز دارند تا بتونن با تمرکز بیشتر در مورد مشکلات و چالش ها فکر کنند. با این حال استراتژی شما در چنین موقعیت هایی بسیار تعیین کننده خواهد بود. 


 بیش از از اینکه وانمود کنید که می خواهید شرایط او را کنترل و  تصمیاتش رو تغییر بدید تلاش کنید به آرامی روی نامزدتون تاثیر  بذارید. همراهی همدلانه  زبانی  و بدنی میتونه اونها رو به فضای گفتگوی صمیمانه نزدیک تر کنه.  ابراز کنید که به نظرات و تصمیماتش در هر شرایطی احترام میذارید. در عین حال هر زمان به کمک شما نیاز داشتند  نزدیک ترین همراه و یارشان خواهی بود. این رفتار در عین حال که به احساس اقتدار مردانه او اعتبار و احترام می بخشد به لزوم همراهی و همفکری ایشان با شما در فضایی مسالمت آمیز  نیز تاکید میکنه. 



با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری


معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه