سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

تله رهاشدگی

پرسش

تاریخ ثبت : 21 شهریور 1397
1,323  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
حدود ۴ ماه هست با اقایی اشنا شدم که پذیرش ارشد المان گرفتن رابطه مون خیلی خیلی خوب استاندارد پیش رفت اما الان که زمان رفتن ایشون شده من واقعا حال بدی دارم همش گریه میکنم ( تله رهاشدگیم به اوج رسیده) نمیدونم باید امیدوارم باشم به اینده این رابطه که قراره لانگ دیستنس بشه ازین به بعد یا کلا به این منطق برسم که تموم شد همه چی با وجود به رابطه به این خوبی.

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
25 شهریور 1397 ساعت 14:30

سلام دوست گرامی


احساسات تون قابل درکه. قرار  گرفتن  در این وضعیت خیلی برای شما سخته. فاصله ی جغرافیایی پس از یک دوره رابطه  عاطفی رضایت بخش ، موجب تجربه هیجانات منفی خواهد شد.  که الزاما در این  مقطع زمانی  همپوشانی قطعی با تله ها ندارند  و میتونه بخشی از واکنش هیجانی  طبیعی به این اتفاق باشه. 

من فکر میکنم سوالات زیادی در این خصوص هست که میتونه پاسخ داده بشه. تمایل واقعی ایشون جهت ماندن در این رابطه با توجه به قرار گرفتن در موقعیت پیش رو چقدره؟ برنامه ها و اولویت های اصلی شون در طول مدت دو سال آتی چیه - بازگشت و یا ماندن ؟ شما در کجای جغرافیای ذهن ایشون جا دارید؟

 

در این لحظه ممکنه نتونید در مورد همه سرانجام های این رابطه تصمیم بگیرید. با این حال  انتظار میره  در مورد مباحث کلیدی با همدیگه گفتگو کنید.تا بتونید بهتر در خصوص موقعیت کنونی و آتی به تفاهم و اشتراک نظر برسید. بذارید بخش های دیگری از سرانجام رابطه، در طی این فاصله،  ارزیابی بشه. تا بتونید با نگاهی جامع تر در خصوص چگونگی سرمایه گذاری بهینه در این ارتباط تصمیم گیری کنید.


با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه