سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

ارتباط با جنس مخالف بعد ازدواج

پرسش

تاریخ ثبت : 15 مهر 1397
1,335  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام 12 ساله ازدواج کردم ولی از طریق سایتهای همسریابی با خانمها آشنا میشم و نیاز روحی و عاطفیمو برطرف میکنم و چند بار خواستم این عادتمو ترک کنم ولی نمیتونم چند مورد خانمم متوجه ارتباط من شده و خیلی هم ناراحت و سرد شده . ممنون میشم راهنمایییم کنین

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

مونا گوشه
مونا گوشه
17 مهر 1397 ساعت 01:50

دوست گرامی سلام

پیامتان را دریافت کردم، اینطور که شما به طور بسیار خلاصه بهش اشاره کردید، برای برطرف کردن یکسری نیاز های عاطفی خود به برقراری ارتباط های فرازناشویی می پردازید.

قابل درک است که بعد از گذشت 12 سال از زندگی مشترکتان، کمی دچار رکود و یکنواختی در  رابطه عاطفیان شده باشید، در نظر داشته باشید که رابطه عاطفی همیشه نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد، و باید حواستان باشد که اگر خلائی وجود دارد بهش رسیدگی کنید،

اینطور که شما بیان کردید لغزشی اتفاق افتاده به این معنی که رابطه در حد ارتباط عاطفی و کلامی بوده و اگر پیشگیری و حل مسئله نکنید ممکن است به سمت خیانت سوق پیدا کند و رنگ و بوی  جنسی هم بگیرد. و در اون صورت کار شما بسیار سخت تر خواهد بود. و اغلب خیانت جریانی تدریجی است که اتفاق می افتد ، بنا براین ضروری است که نسبت به این موضوع آگاه باشید و انکار نکنید.

با همسر خود می توانید شفاف در مورد این نیاز های عاطفی که دارید صحبت کنید، گفتگو در مورد خواسته ها و نیازها خیلی کمک می کنه که راه حل مناسبی را برای برآورده ساختن آنها پیدا کنید که آسیبی به روابط خود نزنید.

دقت کنید که تکرار این کار می تواند برای شما به دلیل تازگی و جذابیت های کشف فرد جدید اعتیاد هیجانی به همراه داشته باشد، لازم نیست که این جذابیت و هیجان را انکار کنید، اما بالغانه در نظر بگیرید که این هیجان زودگذر و موقت می تواند زندگی شما را به کلی تحت تاثیر قرار بدهد و لازم است که شما بالغانه سبک سنگین کنید و مزایا و معایب آن را بسنجید. به کمک این هزینه فایده کردن بهتر می توانید از تجربه این هیجان فاصله بگیرید.

برای برطرف کردن مسائل ارتباطی با همسر خود حتما از یک زوج درمانگر کمک بگیرید تا بتوانید علت های این رفتار را پیدا کنید، نیازهای زیرین را پیدا کنید و به راه حل مناسب برای برآورده ساختن آنها دست پیدا کنید.

درس غیر حضوری"  بهبود رابطه پس از لغزش و خیانت " می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

با تشکر از اعتماد شما

مونا  گوشه - خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه