سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

چه راهی را برای پیشرفت مالی و اجتماعی و شغلی خود در پیش بگیرم؟

پرسش

تاریخ ثبت : 23 مهر 1397
929  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
باسلام.
فارغ التحصیل کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی هستم.در دوران دانشگاه به دلیل اینکه دیپلم ادبیات و علوم انسانی داشتم و در زمینه مباحث حساب کتابی دانش و اطلاعات کمی داشتم با دروس یادگیری مشکل پیدا کردم و البته این مساله دروس یادگیری همیشه باعث ایجاد استرس شدید و حتی بیماری جسمی و روحی من شد و همیشه ترس زیادی از این دروس داشتم که نمیدونم علتش چی بود؟فقط یه بار دبیر ریاضیم در دوران دبیرستان یه آزمون از سوالات کتاب گرفت و من اون درسو کامل شدم و طبق تشخیص دبیرم من درسو بدون اینکه خودم متوجه بشم حفظ میکنم. اما دروس تئوری بنده همیشه خوب بود و در آنها موفق بودم.بعد از دانشگاه حدودا پنج سال د زمینه هنر و خلاقیت کودکان هم آموزش دیدم و هم تدریس کردم .در این مدت حدودا یکسال تجربه بازاریابی داشتم. در زمینه در آمدشغلی متاسفاته با توجه به پیشنهادات مختلف از مدارس و آموزشگاه ها موفق نشدم چون شرایط حقوقیشان با توجه به حجم بالای ساعت کاری بسیار ناچیز هست(7الی 8 ساعت کار با حقوق 400 الی 500 تومان).در این ماه اقدام به تحقیق در رشته هایی که مرتبط با رزومه و علایقم بود کردم یعنی بین رشته روانشناسی تربیتی و رشته های مدیریت(استراتژیک و منابع انسانی و کارآفرینی) و کتب روانشناسی مطالعه کردم و در همایش مدیریت منابع انسانی شرکت کردم و متاسفانه بسیار سر در گم هستم که کدام رشته را برای تخصص ادامه دهم چون به هر دو علاقه مند هستم و یا اینکه اصلا ادامه تحصیل در کشورمان تاثیری برای من دارد؟ یا اینکه مهاجرت را انتخاب کنم که آن هم سخت هست...از طرفی از یک آموزشگاه پیشنهاد تدریس برای کودکان دارم که قرار هست یکسری دورههای بسیار جدیدی (از این جهت که در کشورمان خیلی مطرح نشده)اما از نظر حقوقی ناچیز ست.

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
30 مهر 1397 ساعت 13:11

با سلام


در  خصوص پرسش نخست، ادامه ی تحصیل، مقصد نیست.یک خط مستقیم نیست که شما ملزم  باشید صرفا بر اساس آن حرکت کنید یا نکنید. بلکه مسیری است که در این میان  شما میتوانید به اهداف خود نزدیک تر شوید. نمی توانیم تاثیر یا عدم تاثیر  آن را صرفا تابع شرایط کشور بدانیم. همه ی ما به نوعی  با انتخاب ها و  تصمیمات فردی و اجتماعی خودمون ، بر شرایط کنونی و آتی کشور تاثیر  گذار  هستیم. مهم این است در این موقعیت ، بتوانید با توجه به امکانات موجود بر  اساس علایق خود گام بردارید.


پیشنهادمی  شود با توجه به علائق و تجارب حرفه ای شما در زمینه ی تدریس و آموزش  کودکان، بتوانید در کنار فعالیتِ شغلی تان علی رغم درآمد کنونی اندک با این  حال دستاورد بالای اجتماعی و توسعه ی تدریجی مالی در آینده،   در مقطعِ  تحصیلات تکمیلی ، در رشته ای مانند روانشناسی تربیتی که برخی وجوه مشترک با تجارب کاری و علائق شما دارد ادامه تحصیل داده. و حتی بتوانید طی آن و پس از کسب صلاحیت های لازم،  در حیطه ی استعدادیابی کودکان  به صورت تخصصی فعالیت نمایید.

همچنین در این راستا می توانید از مجموعه دروس غیر حضوری بهبود کسب و کار  نیز بهره مند شوید.


با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه