سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

مشگل نگفتن واقعیت راجع به شهری که خانوادم زندگی میکنن

پرسش

تاریخ ثبت : 29 مهر 1397
1,155  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام دکتر جان .من دختری 25 ساله هستم خانواده بسار خوبی دارم.خواهرم پزشک وخودم هم دانشجوی داروسازی در خارج از ایران هستم .کشورهای مختلفی سفر کردم سطح زندگی بسیار بالایی دارم به واسطه ی حمایت های مالی وعاطفی خواهرم.به سه زبان زنده دنیا مسلط هستم دختری با جذابیتهای فیریکی و ظاهری بسیار بالا هستم اما باید بگم که خانوادم در شهر کوچیکی زندگی میکنن و من هیچ کدوم از دوستان و اطرافیانم از این مسله اطلاع ندارن و من مرکز استانمون رو به عنوان شهری که ساکن بودم و خانوادم ساکنن گفتم .میدونم شاید خیلی سطحی باشه اما این مسیله واقعا برام عداب اور ..من تا سه ماه دگ باید برگردم ایران و قطعا تو محیط جدیدی قرار میگیرم و دوست دارم با اعتماد به نفس بالا اسم شهر کوچیکی که خانوادم زندگی میکنن رو به اطرافیانم بگم نمی خوام انقدر این مسیلع برام مهم باشه اما واقعیت اینه که احساس میکنم زیر سوال خواهم رفت در واقع موقعیت رفتاری و اجتماعیم در تضاد خواهد بود .چه باید کنم ؟

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
07 آبان 1397 ساعت 10:51

سلام دوست گرامی


واقعیت در خصوص سرزمینی که قسمتی از دوران زندگی مان متعلق به آن بوده بخشی از هویت فردی ما را شکل داده. و الزاما تداخلی با جایگاه کنونی و دستاوردهایمان نخواهد داشت. 


وقتی سعی میکنیم این واقعیت را پنهان کنیم بیشتر دچار تعارض می شویم. این تعارض، اضطراب زاست. همراه با تنش خواهد بود.  و پیوسته شما را در حالتی از تشویش و خشم فروخورده همراه با خود-سرزنش گری که منجر به آسیب رساندن به اعتماد به نفس تان میشه نگه میداره.  بخشی از دوران مهم زندگی همه ی ما، کودکی است که با زادگاه و محل پرورش ما عجین شده اند. وقتی تلاش می کنید از بیان آن اجتناب کنید ناخواسته آن دوران را نیز پس میزنید. و این ، بخش دیگری از نگرانی و اضطرابی ست که به واسطه آن تجربه خواهید کرد.


موقعیت خود را بپذیرید به همان صورت که هستید بدون آنکه مجبور باشید خود را قضاوت کنید. آرامش و اطمینانی که در این انتخاب است بسیار لذت بخش تر از کتمانش خواهد بود. و احساس خوبی خواهید داشت. ضمن آنکه این دیدگاه، اعتماد به نفس شما را نیز تقویت خواهد کرد.



با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

خانه توانگری طوبی


معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه