سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

ارتباط با مرد متاهل

پرسش

تاریخ ثبت : 02 آبان 1397
1,585  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
با سلام.دختری هستم ۲۸ساله کارشناسی ارشد حقوق با آقایی از اقوام دوست شدم البته فعلا در حد پیام هست هر روز با هم در ارتباط هستیم من مشکلی در ارتباط با رابطه با ایشون ندارم چون شرایط ازدواج و فعلا ندارم دوست دارم
با

ب ایشون دوست بمونم که از لحاظ عاطفی حمایت بشم ایشون متاهل هستن و ۳فرزند
دارن پزشک هستن و ۴۸ ساله البته از من تقاضای دوستی ساده کردن در حالی که هر روز پیام میدن و من بهشون وابسته شدم میخواستم ببینم ایا ادامه رابطه از نظر شما درسته گذشته از عواقب این دوستی ایشون دنبال دوستی معمولی هست و من هر روز وابسته تر میشم و.....ممنون از راهنماییتون

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

فاطمه علی اکبری
فاطمه علی اکبری
02 آبان 1397 ساعت 14:16

درود بر شما

زندگی  ما پر از لحظاتی است که باید تصمیم گیری نماییم یعنی در هر لحظه از زندگی  با تصمیم گیری مواجه هستیم. در این میان، تصمیم هایی هستند که از همان اول  محکوم به شکست هستند. رابطه با مرد متاهل از این دست تصمیم هاست. رفتن در رابطه با مردمتاهل که فرزندی هم دارند ، از اساس غلط است. 

مردی  که بنا به هر دلیل ، اقدام به ارتباط با فرد دیگری می کند؛ یا قادر به  متعهد بودن نیست یا اینکه اگر مشکلاتی با همسرش دارد قادر به حل مشکلاتش  نیست و از  فرد دوم به عنوان فرصتی برای تمدد اعصاب یا فرونشاندن خشم خود  نسبت به همسرش استفاده می کند. گاهی هم تنوع طلبی برخی از مردان سبب روی  آوردن به چنین روابطی می شود. مسائلی مانند عدم وجود رابطه مناسب با پدر  نیز می تواند سبب جذب یک دختر به سوی چنین مردانی شود. 

معمولا تصوری که از  اینگونه مردان در ذهن دختران جوان شکل می گیرد ، تصوری واقع بینانه  نیست. شما به عنوان دختری 28 ساله که نیاز به دوست داشتن و دوست داشته شدن  را در خود به صورت قدرتمندی احساس می کنید (من  هر روز وابسته  تر میشم)  بخش بزرگی از یک واقعیت را در  ایشان نمی بینید: اینکه ایشان یک فرد خیانت کار نسبت به تعهدات خود هستند. و تصویری نسبتا ساختگی را از این شخص در ذهنیت خود پرورانده اید و همین  ذهنیت روز به روز هیجان شما را نسبت به ایشان بیشتر می کند و ممکن  است تا جایی هم پیش بروید که پس از آن خودتان هم باورتان نشود که چه کرده  اید! ممکن است رابطه برای ایشان در حد چند پیام باشد ولی وابستگی شما برایتان مشکل آفرین خواهدبود.

مهتاب گرامی، دلیل ایشان و هدفش هرچه که می خواهد باشد، شما نباید خود را نادیده گرفته و در معرض آسیب قرار دهید. ادامه این وضعیت در نهایت آسیب سختی به شما خواهد زد زیرا وابستگی بیشتر، جدایی را سخت تر خواهد کرد و اینگونه مردان، نهایتاً زندگی خود را به فردی که رابطه فرا زناشویی با او دارند ترجیح می دهند. بنابراین ضمن اینکه لازمست چک کنید چه دلایلی سبب جذب شما به سمت ایشان شده (آگاهی از دلایل، کمک می کند برای پیشگیری از آسیب مشابه) و نیز با درنظر گرفتن آسیبهایی که به همسر و فرزندان ایشان می زنید؛ رابطه را پایان دهید و به خاطر یک ارتباط بی فرجام با یک مرد غیرمتعهد، به خودتان لطمه نزنید.



خواندن مقالات زیر خدمت شما پیشنهاد می شود:

رابطه با مرد زن دار

با یک مرد زن دار رابطه دارم

نه به رابطه ممنوع ! نه به بی سرانجامی و سرخوردگی!


از اعتماد شما سپاسگزارم

علی اکبری-خانه توانگری طوبی


معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

پاسخ پرسشگر

02 آبان 1397 ساعت 14:27
Mamnon az rahnamayiton
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه