سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

چطور بصورت غیر مستقیم به پسری بفهمونم ازش خوشم اومده؟

پرسش

تاریخ ثبت : 02 آبان 1397
1,794  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
با سلام 4سال پیش از یک رابطه یکساله بیرون اومدم که البته ایشون بدون هیچگونه حرف و بحثی رابطه رو به یکباره تمام کرد و ناپدید شد. تا مدتها حالم خراب بود و حتی فکر میکردم دیگه هیچوقت وارد هیچ رابطه ای نخواهم شد. الان تقریبا نزدیک به یکساله که از نظر روحی کاملا به آرامش رسیدم و حالم خوبه و احساس میکنم تمایل دارم وارد رابطه بشم،منتها از هرکسی که خوشم میاد در برخورد اول نمیدونم باید چیکار کنم که طرف متوجه علاقه من به خودش بشه،گاهی وقتها پیش آمده که حتا با اینکه به طرف علاقه مند شدم ناخودآگاه طرف رو از خودم دور کردم یا ترسیدم از مواجه شدن و رو در رو شدن با شخص مورد علاقم که اون متوجه نشه من ازش خوشم اومده.بطور مثال در حاضر خواهرم به موسسه ای میره که من بار اول برای گرفتن مشاوره همراهیش کردم.آقا پسری خوش مشرب و خوش صحبت اونجا مشاوره میدادن که حتی به من هم پیشنهاد دادن فرم پر کنم و گفتن حیفه که سه سال زبان خوندی و رها کردی بیا موسسه ما دوره ببین و بعد هم دوره ی تدریس بگذرن(متوجه هستم که بخشی از این اصرار کردن ها برای جذب مشتری هست و ربطی به خوش اومدن ایشون از من نداره) اما من از ایشون خوشم اومده و دوست دارم جوری به ایشون بفهمونم که اگه ایشون درصد کمی هم از من خوشش میاد و تردید داره، قدمی جلو بذاره برای آشنایی و شروع ارتباط.
بعد از اون دفعه یکبار دیگه هم ایشون رو دیدم و در حد سه چهار جمله با هم صحبت کردیم.

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

فاطمه علی اکبری
فاطمه علی اکبری
11 آبان 1397 ساعت 22:29

درود بر شما


به طور کلی لازم است علایم و البته دلایل یک علاقه مندی درست را بشناسید تا به اشتباه نیفتید و پیش از اینکه اطمینان حاصل نکرده اید اقدام خاصی نکنید .


  • توجه داشته باشید که نمی توان اسم هر نوع برخورد صمیمی یا توجه را علاقه داشتن طرف مقابل به ما گذاشت (حتی با درصد پایین). ممکن است ایشان برحسب شرایط کاری کمی در رفتارش با شما صمیمی هم بشود ولی واقعا حس خاصی در میان نباشد.
  • اما در حال حاضر اگر به این اطمینان رسیده اید که توجه خاص شما به ایشان صرفاً برحسب هیجانات، ایجاد نشده می توانید به شیوه غیرمستقیم ایشان را متوجه علاقه خود کنید به گونه ای که مسئله ای هم به لحاظ کاری برای شما ایجاد نشود و عزت نفس شما نیز آسیب نبیند.
  • می توانید از خوبیها و امتیازاتی که ایشان دارد تعریف کنید و خاص بودنش در نظرتان را به او نشان دهید. معمولا آقایان از شنیدن تحسین هایی که در خصوص برتری آنان نسبت به سایر مردان است لذت می برند.
  • اگر ایشان هم متقابلا چنین حسی به شما داشتند موقعیت برای آشنایی بیشتر را ایجاد نموده اید و اگر هیچ واکنشی از سوی ایشان دریافت نکردید، بدین معنا می تواند باشد که ایشان بنا به هردلیل نظری مانند شما ندارند و تکلیف شما نیز مشخص خواهد شد.


از اعتماد شما سپاسگزارم

 علی اکبری-خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه