سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

ازدواج با زن بزرگتر و مطلقه

پرسش

تاریخ ثبت : 18 آبان 1397
1,339  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام، پسری هستم ۳۱ ساله از نظر کار و خانواده و وضعیت اجتماعی شخصی موجه هستم و تاکنون با هیچ دختری دوستی جدی و رابطه ای نداشتم. چند ماهی است که با یک خانمی که ۴ سالی از من بزرگتر است و چند سالیست از همسر سابقشون جدا شدند، آشنا شدم و در طول این مدت که بیشتر با هم آشنا شدیم (هم از نظر رفتاری و شخصیتی و بیان هدف هامون و هم اینکه تجربه رابطه رو با هم داشتیم، البته برای من اولین تجربه داشتن رابطه بود) احساس کردیم میتونیم در مورد ازدواج اقدام کنیم. ایشون از ابتدا وضعیت خودشون رو به من گفتن و منم اوایل سخت تر ولی کم کم که رابطه پیش رفت اون موارد برام کمرنگ تر شد. خانواده ایشون از لحاظ عقیدتی نسبت به به خانواده من مقید تر هستند و از نظر مالی هم خب شرایط خانواده من بهتره. حالا بعد از چندین ماه اشنایی من قضیه رو به خانوادم گفتم و اونها هم مخالف این ازدواج هستن ولی من واقعا دوستش دارم و میخوام با ایشون ازدواج کنم. ولی الان بین دو راهی موندم که چه کار کنم، از یه طرف حس خودم و ایشون و از طرفی نظر خانوادم

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
27 آبان 1397 ساعت 07:43

سلام پژمان گرامی


احتمالا انتخاب شما با رعایت برخی ملاحظات و بررسی معیارها و الویت هایی همراه بوده. با این حال نظر خانواده در این خصوص مخالفت با این تصمیم هست. هرچند انتظار میره در چنین تصمیماتی نظر طرفین مورد توجه قرار بگیره که این امر مستلزم تلاش بیشتر شما در خصوص مجاب نمودن خانواده و بیان ویژگی ها و ملاک هایی ست که این انتخاب برای شما خواهد داشت. 


بنابراین پیشنهاد میشه ضمن توجه به نظرات خانواده و همچنین بررسی جامع موانع موجود، تلاش کنید با جمع بندی موارد مورد نظر، به تصمیمی مشخص دست یابید. طبیعتاً هر رابطه ی عاطفی به هر شکل، همراه با میزانی از حس تعلق و دوست داشتن خواهد بود. لذا دقت نمایید چنین مسائلی در تصمیم گیری نهایی طرفین خلل جدی وارد ننماید.


با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه