سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

بعد از دوسال برگشت دوستش ندارم و باز هم دوست دارم این زندگی تمام بشه

پرسش

تاریخ ثبت : 21 آبان 1397
1,082  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام و خسته نباشید
من حدود 12 سال با همسرم رندگی میکنم و حدود 6 ماه از هم جدا شدیم و دوباره به خاطر اجبار خانواده و دخترم برگشتم.بعد از سه ماه از عقد فهمیدم مصرف کننده است ولی به خاطر اینکه به دیگران ثابت کنم میتونم و اشتباه نکردم موندم و قبل از عروسی به خانوادم گفتم ولی جالب این بود اونا هم چند ساعتی گریه کردن و هیچ . در یه دوره از زندگی یه آقایی وارد زندگی ما شد و 6 ماه در خونه ما حضور داشت و کاملا با مشکلات زندگی ما آشنا شد و اینکه به من گفت دعا مینویسم و همسرت رو مجبور به جدایی میکنم و این کار صورت گرفت بعد تازه همسرم فهمید چه کرده شروع کرد به پیش این دعا نویس و اون سرکتاب بازکن رفت حتی اداره من رفت پیش رئیس و اینکه این خانم با یکی نه بلکه با چند نفر بوده .مشکلات زیاد پیش آمد و من به خاطر اینکه حس میکنم تو این زندگی فنا شدم حال خوبی ندارم الان هم بدونم اذیتم نمیکنه و بچمو بهم میده جدا میشم ولی واقعا نمیدونم تصمیم درست چیه. میدونم دوستش ندارم چون بهترین روزهای زندگیم و سوختم و زندگی نکردم. میخواستم برگردم حتی مشاوره رفتم و در کمال صداقت همه چی رو رراش تعریف کردم و حتی گفتم من هنوز دوستش ندارم گفت بعد از مدتی درست میشه الان حدود دو سال دوباره گذشته ولی من فقط روز به روز حالم بدتر و بدتر میشه چون میدونم راهم درست نبوده از اول و حتی برگشت دوباره کمکم کنید تا بتونم به خودم کمک کنم و بعد دخترم

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
01 آذر 1397 ساعت 11:36

سلام سوین گرامی


روایت کوتاه زندگی تون خوندم. واضح است که شرایط بسیار پر تنش و بی ثبات رو سپری متحمل شده اید. و این اتفاقات ، بر عملکرد فردی و ارتباطی شما تاثیر نامطلوبی به جا گذاشته.


هر چند هر فرد و هر رابطه ای، مدل مخصوص به خود را دارد. با این حال پژوهش های تجربی نشون میده بازگشت به روابط زناشویی گذشته، پس از یک دوره جدایی، پاسخ های رضایت بخشی را به همراه نداشته. وضعیتی که به نظر میرسه در خصوص این رابطه نیز به چشم میخوره. جنسِ اختلافات و موانع اساسی موجود در این ارتباط، مزمنه و صبر و تحمل به تنهایی نمی تونه راهکار ی موثر و حرفه ای  از سوی مشاور  قبلی تان بوده باشه. شما در وضعیت عادی در یک رابطه ی معمول نیستید. بنابراین پیشنهاد میکنم ابتدا مساله را با خانواده مطرح نمایید تا بتونید با دغدغه کمتر ،در خصوص ادامه ی این رابطه تجدید نظر نمایید. 


با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه