سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

آیا مشکل اصلی این رابطه درک متقابل هست یا مشغله های کاری روزانه امری ست که مرتبط با توجه در رابطه نیست؟

پرسش

تاریخ ثبت : 23 آبان 1397
927  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلا م من در يك رابطه ي ١٠ _١١ماهه هستم با يك فرد منتقي و روشنفكر كه ٢٨ سال سن دارد و خيلي پر كار و هدفمند هست و خودم فردي ١٨ ساله هستم اما با اين درك كه باهم هيچ مشكلي نداريم زيرا من هم فردي منطقي هستم و طرف مقابلم فردي خانواده دوست و وابسته هست كه براي من احترام قائله و از من حمايت ميكنه قصدش براي ازدواج جديه و حتي در اين مورد چندين بار از من خواسته رابطه رسمي بشه اما ٢ _٣ ماهي هست كه به گفته ي خودش مشغله ي كاري بيش از حد مانع از توجه به من شده و نميتونه وقتي رو به من اختصاص بده .به طوري كه با وقفه ي طولاني باهم صحبت و ديدار داريم .ودليل پر كار بودنش رو تامين اينده ،پيشرفت،وشرايط اقتصادي بيان ميكنه در صورتي كه تقريبا از وضع مالي خيلي خوبي برخوردار هست .من ميخوام بدونم ايا ادامه ي اين رابطه درسته ؟و اين آدم بعد از اتمام اين شرايط و دوره ي پر كاري كه خودش بيان ميكنه به شرايط قبل بر ميگرده يا اين رفتار و بي توجهي ادامه پيدا ميكنه و تبديل به عادت ميشه ؟!شخص مقابل توقع درك از من داره اما واقعا اين بي توجهي من رو سردرگم واذيت ميكنه ميخوام بدونم واقعا وظيفه ي من در اين حالت درك كوتاه مدت هست تا شرايط مساعد بشه يامشكل ديگه اي اين وسط وجود داره؟
ممنون ميشم اگر من رو راهنمايي كنيد

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
28 آبان 1397 ساعت 12:54

سلام سارا گرامی


هر دو فرضیه احتمال داره. من اکنون دیتاهای کافی در این خصوص ندارم تا بصورت دقیق در مورد آن اظهار کنم. با این حال، اندکی زمانِ بیشتر، و ظاهر شدن برخی نشانه ها، مشخص خواهد نمود فرجام این رابطه، با چه فرایندی به پیش خواه رفت و یا متوقف خواهد شد.


پیشنهاد میکنم در این بازه ی زمانی، تمرکز خودتون رو، روی اهداف جاری زندگی تون قرار بدید تا بتونید تا ضمن حفظ روال آن،  خود را با شرایط و فرمت جدید بهتر سازگار کنید.



با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه