سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

چگونه می توان به کسی که دوست نمی داریم علاقه مند شد؟

پرسش

تاریخ ثبت : 27 آبان 1397
1,021  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
با سلام.
من یک دختر 27 ساله هستم.حدودا 7 سال هست که با آقایی در ارتباطم. هر دو تحصیلات عالی داریم و توی بحران عاطفی هستیم. توی دو سه سال اول آشناییمون همه چیز خیلی خوب و عالی بود. ایشون قبل از من با خانمی در ارتباط بودن که مدتی بود از هم جدا شده بودن. یکی دو سال بعد از شروع رابطمون آقا به معشوقه سابقشون برگشتن و با ایشون روابط جنسیشون رو داشتن و با من تبدیل به یک دوست معمولی شدن که گاها کشمکش های زیادی هم بینمون در می گرفت(در اون زمان ما رابطه جنسی با هم نداشتیم).ما دقیقا از 29 آبان پارسال حدودا هشت ماه با هم ارتباط نداشتیم تا اینکه تابستون امسال کم کم باز با هم ارتباط گرفتیم.رابطه ایشون با معشوقشون هم تموم شده و خودشون به این موضوع واقف هستند که من یه همراه و دوست واقعیم.الان میخوان با هم دیگه در ارتباط باشیم اما در حد همون دوست معمولی.ایشون میگن نمی تونن بیشتر از یک دوست معمولی به من علاقه داشته باشن و من نمی تونم برای ایشون محرک جنسی باشم .اما دوست دارن رابطمون رو با هم حفظ کنیم . هر دو دوست داریم با هم روابط عاشقانه داشته باشیم، ولی ایشون میگن که دیگه نمی تونن منو دوست داشته باشن و دلیلشو خودشون هم نمی دونن.هیچ راهی وجود داره که بتونن از این شرایط ذهنی خلاص بشن و بتونن به من علاقه پیدا کنن؟

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
02 آذر 1397 ساعت 00:23

سلام زینب گرامی


بله. می بایست وضعیت ایشون مورد بررسی قرار بگیره. تا مشخص بشه وجود چنین احساسی نسبت به شما،  تحت تاثیر چه عوامل احتمالی ست. اینکه موانعی ست که صرفا که در خودشان می بینند و یا محدودیتی ست که شامل حال شما نیز میشه.

با این حال در چنین شرایطی که ایشان تمایلی برای رابطه مورد نظر با اولویت های شما، ندارند ، تلاش نمایید خودتون رو تا زمان نامعین ، در حال انتظار نگذارید و موضعِ مشخص و روشنی را در قبال آن اتخاذ نمایید. 


با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه