سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

سردرگمی و احساس شکست

پرسش

تاریخ ثبت : 27 آبان 1397
1,235  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام جناب آقای دکتر .من دختری سی ساله هستم که حدود پنج ساله خارج از ایران زندگی می کنم . من بعد از اینکه ایران را ترک کردم کاملن دچار خود کم بینی شدم من در ایران خیلی در رشته خودم فعال بودم ولی از وقتی اینجا اومدم حتی نتونستم درسمو (مقطع دکتری )تموم کنم و کاری پیدا کنم و هر روز بیشتر از رویا هام و آرزو هام که کار در دانشگاه به عنوان استاد یا محقق بود فاصله می گیرم .الان من یک کار درجه سه ای دارم و احساس نارضایتی شدیدی دارم که کاملن منو افسرده کرده ولی متاسفانه نمی تونم هم به ایران برگردم دست خالی به هیچ پیشرفتی . لطفن بهم کمک کنید و بگید باید چه کنم که از این ایستایی و باخت دور شم . با تشکر

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
05 آذر 1397 ساعت 19:59

سلام بانوی گرامی


این روند ناخوشایند، در این مقطع از زمان، طبیعی ست که با مهاجرت، کمی از آن فاصله گرفته اید. مهاجرت در کنار دستاوردهایی که دارد دستریزهای زیادی هم ممکن است داشته باشد. برای یکی از دست دادن خانواده و تعلقات عاطفی برای فردی دیگه جایگاه اجتماعی و تحصیلی نافذتر،  و برای برخی، موقعیت شغلی و ارتباطی پویاتر. 


طبیعتا برای ادامه  ی مقطع تحصیلی تا این جای کار، تلاش زیادی داشته اید. لذا به فرجام رساندن آن، اولویتِ شما خواهد بود. ممکن است در کنار آن، مجبور باشید بصورت موقت شغلی را که مورد دلخواه نیست را مدنظر داشته باشید. با این حال، انجام برخی فعالیت های علمی بصورت موازی، میتونه به شما کمک کنه دستاوردهای خودتون رو پیش از هرگونه تصمیمی برای آمدن، غنی تر کنید. وقتی در یک شغل غیر تخصصی باشید، دایره ی ارتباطات شما حول محور شغل تان محدود و تعریف خواهد شد.و احساس شکست بهتون دست خواهد داد.


 لذا با اولویتِ اتمامِ موفقیت آمیز دوره تحصیلی و داشتن ارتباطات فرعی بیشتر حتی با دوستان و دانشجویان در ایران، بتونید مسیر زندگی تون رو پربارتر به سمتی که شایسته شماست هدایت کنید.



با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

خانه توانگری طوبی





معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

پاسخ پرسشگر

06 آذر 1397 ساعت 09:47
ممنونم از پاسخ شما .
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه