سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

چطور میتوانم رابطه فعلی ام را حفظ کنم تا به ازدواج منتهی شود.

پرسش

تاریخ ثبت : 29 آبان 1397
1,185  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
با سلام .. من دانشجوی ارشد از دانشگاه خوب هستم و الان شاغل میباشم..خانواده پرجمعیت دارم وبچه اخر هستم ولی وضع مالی خوبی دارم ..دوسال پیش من عاشق پسری شدم که در محل کار من بود و پس از مدتی به واسطه ی توجه های بی اندازه این پسر من احساس کردم علاقه دوطرفه هستش..علاوه بر محل کار در کلاسهای بیرون هم همدیگرو میدیدم و حرف زدن های ما بیشتر شد.. به مرور پبام هم بینمون رد و بدل شد از یک جایی به بعد چون من احساس کردم منتظر بودن برای گرفتن واکنشی بی نتیجه است از طرفی ترجیح دادم به این اقا بگویم احساس میکنم شما به من احساس داری و این اقا بعد از 8ماه شناخت در کمال ناباوری به من گفت نه و من حتی نتونستم باور کنم..بعد از اون اتفاق ما حدود 6 ماه همدیگرو ندیدیم و دوباره باهخم تویک کلاس قرار گرفتیم رفته رفته این اقا شروع کرد به واکنش نشون دادن..وبعد 6 ماه همکلاسی بودن شروع به بیرون رفتن های گروهی کردیم..تو این بیرون رفتن ها مواقعی ایشون منو می رسوند و همین باعث شد علاقه من به این اقا بیشتر بشه و این اقا هم همینطور ولی اصلا تحت هیچ شرایطی به زبون نمیاورد..(تو ای بیرون رفتن ها به من گفت بادختری بوده که عاشقش بوده و بهش خیانت کرده و الان سه ساله که جداشده و اون دختر خانم ازدواج کرده)..یکشب این آقا حین رساندن دست من را گرفت ووقتی من دلیلشو پرسیدم گفت ببخشید معذرت میخوام واین دوسه بار اتفاق افتاد..همون شب حرف یک پیش کشیده شد و من گله کردم ایشون به من گفتند اگر ماه یک مدت باهم بودیم بعد رابطه تموم میشد خوب بود من نمیخوام بهت اسیب بزنم..من گفت ایکاش سه ماه باهم بودیم و بعد تموم میکردیم حداقل میگفت به نتیجه نرسیدیم..(این اقا از لحاظ تحصیلی لیسانس هستند) ومادرشون فوت شده..

مهمترین سوال :

پاسخ پرسشگر

29 آبان 1397 ساعت 09:32
الان وارد این سه ماه شدم و مطمعن نیستم که ادامه داره یانه ولی احساس میکنم ایشون به من علاقه مند شدند.. در ضمن ممنون میشم این سوال من به صورت خصوصی باقی بمونه
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

پاسخ پرسشگر

29 آبان 1397 ساعت 09:34
تحت هیچ شرایطی لطفا این سوال من را کسی نبیند.. فقط به من بگویید چه کاری درست است که من انجام بدهم چون کاملا گیج شده ام..
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

فاطمه علی اکبری
فاطمه علی اکبری
06 آذر 1397 ساعت 12:59

درود بر شما

ابتدا این نکته خدمت تان عرض شود که اطلاعات شخصی شما به صورت خصوصی باقی می ماند و به رویت بینندگان سایت نمی رسد.

در خصوص این آقاپسر، با توجه به توضیحات شما و رفتارهایی که از ایشان نوشته اید بعید است که تصمیمش در مورد شما جدّی باشد. این آقا بنا به هر دلیلی نوعی حالت بلاتکلیف دارد و رفتارهای ایشان نشان دهنده یک علاقه نیست.

به نظر می رسد اگر ایشان می خواست علاقمند شود زودتر از اینها این اتفاق می افتاد. همچنین شما نسبت به ادامه رابطه هم اطمینان ندارید. یعنی تضمینی وجود ندارد که سرانجام این رابطه با خواسته شما منطبق باشد. بنابراین بهتر این است که بیش از این در چنین رابطه ای سرمایه گذاری عاطفی نفرمایید و با پذیرش سختیهای ترک رابطه، در شرایط بلاتکلیف و پر ابهام که برای شما فرساینده خواهد بود نمانید.

آموزش غیر حضوری نبوغ عاطفی خدمت شما پیشنهاد می شود.


از اعتماد شما سپاسگزارم

علی اکبری_خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه