سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

با همکارم مشکل دارم

پرسش

تاریخ ثبت : 02 آذر 1397
1,207  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
همکارم با به رخ کشیدن دوستان و اشنایان خودش سعی در ناراحت کردن من و بقیه همکاران دارد

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

الهه دهقانیان
الهه دهقانیان
10 آذر 1397 ساعت 12:03

باسلام

نامه تان را خواندم ، خیلی مختصر نوشته اید وبرای راهنمایی بهتر نیاز به اطلاعات بیشتری میباشداما با داشتن همین حد از اطلاعات  میتوان چند مورد را به صورت کلی ذکر کرد. اینکه شما وهمکارانتان برای این مشکل چه کارهایی انجام داده اید مهم است، ارتباط شما با اون شخص تا چه حد است، چرا ذکر بعضی از مسائل تا این حد حال شما را خراب میکند؟ تأمل و پاسخ به این سؤالات میتواند تا حدی برای شما مسیر را هموار کند.

کاملا قابل درک است که برقراری ارتباط با همکاران در محیط کارغیر قابل اجتناب است ومتاسفانه همیشه اشخاصی هستند که به هر دلیلی برای دیگران مشکل سازند ویا با رفتارشان احساس بدی را در آنها بوجود می آورنداما از آنجا که شما در محیط کار مجبور هستید چندین ساعت با آنها باشید لازم است  نحوه برخورد با آنها را بدانید تا نه بر اعصابتان تأثیر منفی بگذارد نه بر بازدهی کارتان.بنابراین به نکاتی که در این زمینه خدمتتان  عرض میشود  دقت فرمایید:

تعاملاتتان را بااین شخص به حداقل برسانید؛سعی کنید تا جایی که امکان دارد مکالمات خود را حول وحوش مسائل کاری نگه دارید واجازه پیشروی ندهید.

بسیاری از مسائل ومشکلات افراد با دیگران به دلیل نداشتن مهارت ارتباطی مؤثر میباشد بنابراین سعی کنید این مهارت را بیاموزید تا بیشترین ارتباط سالم را با کمترین آسیب داشته باشید.

دقت فرمایید ارتباط فقط گفتار نیست بلکه رفتار هم میباشد بنابراین شاید رفتار شما  طوری بوده است که ایشان  متوجه ناراحتی شما نشده اند پس  میبایست اگر این نوع رفتار شما را آزار میداده  بدون حاشیه ومحترمانه به ایشان انتقال میدادید.

مورد دیگر اینکه  شاید بخشی از این ناراحتی شما مربوط به عزت نفس شما میشود که تصور میکنید به اندازه کافی خود را لایق وخوب نمیدانید که  با تعریف ایشان از کسانیکه شما میگویید حالتان بد میشود .

 به شما عزیز پیشنهاد میشود با تهیه دروس غیر حضوری خانه توانگری  مهارت ارتباطی خود را افزایش دهید واز سلامت روان خود مراقبت کنید.

باسپاس از اعتماد شما

الهه دهقانیان

خانه توانگری طوبی


معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه