سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

حال بد بدون دلیل

پرسش

تاریخ ثبت : 08 آذر 1397
870  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام دوست عزیز مشاور
من خیلی وقته که بعضی روزهای ماه عصبانی و بهانه گیر شدید هستم و کارهای رو می کنم که بعدش خودمم از این حجم رفتارهای زننده ناراحت و پشیمون میشم ( با توجه به اینکه خداروشکر مشکلی ندارم و از زندگیم شکر خدا راضی هستم . ) ، و انگار یکی از درون یک ریز حرف میزنه که من حالم بد بشه و پرخاشگر بشم . و بعدش کلی ناراحت میشم و با توجه به اینکه شریک عاطفیم تو این دوران خیلی هوای منو داره و من دوست ندارم با این نحس بازیا اذیتش کنم چیکار باید بکنم ؟ . به نظر شما این رفتار من نشات گرفته از تله ی خاصی است ؟
( با توجه به اینکه من تله رهاشدگی داشتم و به لطف خدا و آموزهای استاد شیری کنترل و اصلاح شد شکر خدا . و اینکه این چند روز حال بد من بعد از دوران قاعدگی من اتفاق می افته و بعید میدونم بخاطر اون باشه . )
این حال بیشتر خودمو اذیت میکنه تا اطرفیان رو و یکریز عین خوره تو مخمه . و این بی دلیل بودنش منو ترسونده .
ممنون میشم راهنماییم کنید .

مهمترین سوال :

پاسخ پرسشگر

13 آذر 1397 ساعت 09:19
و در ادامه اینکه من گاهی اوقات دچار وسواس فکری میشم که آیا مسیری که دارم میرم درست هست یا نه ؟ ( چه از نظر عاطفی چه کاری ؟ ) ممنون میشم راهنمایی کنید .
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
15 آذر 1397 ساعت 13:21

سلام نگین گرامی


این خشم و عصبانیت رو چند روز در ماه تجربه می کنید؟ و نسبت به چه کسانی بیشتر هست؟ عامل و یا محرکی خاص باعث بروزش میشه؟ منظور از رفتارهای زننده ، چیا هستند؟ سابقه مراجعه پزشکی و مصرف دارویی را داشته اید؟


در کنار این سوالات ذکر این نکات ضروری ست که به نظر میرسه شما در خصوص هیجانات و احساسات ناخوشایندتون خیلی نگرانید. و مدام اونها رو قضاوت می کنید. اینکه حس این احساس، چه دلیلی میتونه داشته باشه؟ چه اتفاقی ممکنه در ادامه  بیفته و ...،  اینها واکنش هایی هستند که بیشتر به ترس و حال بد شما دامن میزنند.  


خیلی با حسِ بدتون،  جوش خوردید. و این درگیری و اصطحکاک، باعث مشغله ذهنی و عدم تشخیص مطلوب درستی یا نادرستی تصمیمات تون شده. کمی از عواطف خودتون فاصله بگیرید. اونها رو بعنوان بخشی مجزا  از خودتون ببینید که دارید بدون برچسب زدن، تجربه ش می کنید. وقتی گاهی در ماه ، کم حوصله و عصبانی میشید آن هم بدون دلیل، به این معنا نخواهد بودکه الزاما اتفاق یا رویدادی ناخوشایند در پی باشه.  بسیاری از ما در طی هفته و ماه مقداری از ناخوشایندی و کسالت را به درجاتی تجربه می کنیم. که بخشی از آن میتونه پاسخ بدن باشه نسبت به فشارهایی که متحمل میشه.

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه