سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

ترک رابطه پس از لغزش

پرسش

تاریخ ثبت : 09 آذر 1397
1,705  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام - من حدود 4 سال یک رابطه عاطفی بسیار قوی با یک خانم که از خودم 8 سال کوچکتر هستن رو دارم - رابطه ما بسیار عمیق بوده و وابستگی و علاقه شدید بین ما بوده - از عید به بعد چند بار بطور جدی درخواست کردم ( حتی از سال قبل هم درخواست میکردم ) که جهت آشنایی والدین من مراجعه کنن و شروع پیوند خانوادگی رو به این طریق انجام بدیم که به بهانه تمام نشدن سال خاله ی ایشون موکول شد به مهر ماه - خواهرم رو واسطه کردم تا ایشون بهتر صحبت کنن دخترونه و علی رقم اصرار مجددا موگول شد به بعد از مهر - ایشون موکدا به سوال اینکه من انتخاب ایشون هستم از طرف خاهرم پاسخ مثبت دادن و تاکید کردن که معیار های من رو دارن و این فرصتیه به خودم تا امادگی بیشتری پیدا کنم - اخیرا بر حسب اتفاق ایشون عکس های یک مهمانی که در زمان یک سال و نیم قبل گرفته شده بود و من در اون مهمونی کنار یک خانم وایستادم و از قضا دستم دور گردن ایشون بوده در اون موقع و همین طور 1 عکس دیگه که بعد از اون مهمونی من با اون خانم یک جلسه ملاقات داشتم رو دیده و با عنوان خیانت و اینکه تو نمیتونی متعهد باشی با من قطع ارتباط کردن و پس از چند روز عنوان کردن تو هیچکدوم از معیار های من رو نداری - لازم به ذکر که من خیلی توضیح دادم که موضوع مال یک سال و نیم قبله و من هیچ کس دیگه رو بعد از اون روز ندیدم و به رابطم بسیار متعهد هستم و هیچ گونه رابطه ای با هیچ کس نداشتم ایشون قبول نمیکنه - البته اخیرا چن تا پیام توی تلگرام و اینستا که به 2 یا 3 نفر داده بودم و حتی اون ها جنبه فان داشت و حتی بیشتر از 1 خط هم مکالمه نبود رو ایشون به این موضوع پیوند داده و عنوان خیانت مطرح میکنه - و رابطه رو تموم شده -بشدت برای نجات این رابطه به کمکتون نیاز دارم

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
12 آذر 1397 ساعت 12:41

با سلام


احتمالا ایشان در برداشت خود بر اساس شواهدی که از گذشته دیده اند واکنش داشته .  خیانت ، مرز باریکی داره. گاهی لازم نیست وارد چند رابطه شده باشی تا حس ناخوشایندی به طرف مقابلت بدی. گاهی، ردپایی از آشکار شدن رابطه ی گذشته و حتی نشانه هایی ظریف می تواند در برداشت فرد،  از خیانت، تاثیر بذاره.


 هر چند ما نمی توانیم گذشته ی فرد را ، ملاکِ ارزیابی فعلی اش قرار بدیم. با این حال، وقتی حسگرهای فرد مقابل ، با توجه به وجود پیام های اخیر، مجددا حساس می شود، می تونی این پیش بینی را داشته باشی که این استنباطِ تعمیم یافته در ایشان، نسبت به شما ایجاد بشه. جنبه ی فان بودن یک پیام به جنس مخالف، ممکن است برای برخی،  مساله ای غیرعادی نباشد،  با این حال،  چنین رفتارهایی برای بسیاری از خانم ها خوشایند نیست.


می توانید در خصوص این موضوع با ایشان گفتگو کنید. بصورت مستقیم. لازم نیست چیزی رو توجیه نمایید و یا شدتش را کاهش بدید. از نگاه فرد مقابل به این مساله نگاه کنید و مسئولیت رفتار خودتون رو به ایشان منعکس کنید. با این وجود تصمیم گیری برای ادامه این رابطه منوط به نظر ایشان و توافق طرفین خواهد بود.


با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه