سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

دو موقعیت همزمان برای انتخاب

پرسش

تاریخ ثبت : 10 آذر 1397
1,050  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام.وقتتون به خیر.ا۳۵ سالمه.ز طرف یکی از دوستان فردی برای ازدواج به من معرفی شده که در حال حاضر در مرحله بسیار اولیه آشنایی هستیم.(فقط یکبار مادرشون تماس گرفتن با من وبعد از اون یکبار هم تلفنی خودشون تماس داشتن و صحبت کردیم.چون شهر دیگری هستن ملاقات حضوری نداشتیم هنوز)شرایط ا لیه اشون از نظر تحصیلات و سن و ...از نظر من مناسبه.
از طرفی ، یکی از همکاران هم ، مدتیه ارتباط نزدیک با من پیدا کردن.پیام میدن و چند بار درخواست کردن که بیرون بریم باهم.هیچ حرفی در مورد ازدواج نزدن ولی برداشت من از رفتارشون اینه که قصد دارن من رو بیشتر بشناسن و ارتباط داشته باشن.
حالا سوال من اینه که من میتونم همزمان این دو نوع رابطه رو ادامه بدم ؟اشتباهه آیا با توجه به این که سرانجام هر دو نامعلومه. باید به طور غیر مستقیم ، تا به نایجه رسیدن مورد اول ، ارتباط با همکارم رو کم کنم؟ اگه ایشون پیشنهادی برای آشنایی بدن ، باید بهشون بگن که در اشنایی دیگری هستم یا خیر ؟ نگران این هستم که مورد اول سرانجامی نداشته باشه و موقعیت آشنایی و ادانه رابطه با مورد دوم رو از دست بدم
اگر سوالی از نظرتون هست که در تکمیل موضوع و جواب ، من باید بیشتر توضیح بدم ، پاسخگو خواهم بود

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

الهه دهقانیان
الهه دهقانیان
12 آذر 1397 ساعت 23:24

با سلام واحترام

برای پاسخ به سوال شما باید دونکته را مد نظر قرار داد تا بتوانید راحت تر انتخاب کنید :

نکته اول اینکه قبل از اینکه بخواهید شرایط شخص مقابلتان را بررسی کنیدبهتر است ملاکها ومعیار های خودتان را برای ازدواج بشناسید  تا بتوانید بالغانه انتخاب کنید وبراساس شرایط طرف مقابل فقط تصمیم گیری نفرمایید چرا که زمانیکه شما بدانید از ازدواج چه میخواهید  بنابراین میدانید که ویژگی های طرف مقابلتان چه  بایدباشد وچه مواردی را باید چک کنید.

نکته دوم اینست که تا زمانیکه شخص را ندیده اید نمیتوانید در مورد یکی از مهمترین آیتم های ازدواج تصمیم بگیرید چرا که اگر شخص مقابل از هر لحاظ مناسب ازدواج برای شما باشند اما جذابیت ظاهری وفیزیکی برای شما نداشته باشند این ازدواج درست نیست پس باید ابتدا  از لحاظ ظاهری  کیس مورد نظر  مورد تاییدشما باشند تا بتوانید  موارد دیگر را بررسی فرمایید.

موردی که حائز اهمیت است در مورد پیشنهاد همکارتان است که حدس شما اینستکه شاید به ازدواج ختمشود بنابراین براساس حدس وگمان خواستگار اولتان را رد نکنید ، پیشنهاد میشود ایشان را که قصد ازدواج ردارند را در الویت شناخت قرا دهید تا بتوانید  راحتتر ملاکهایتان را بررسی کنید .به هر حال میتوانید ملاقاتی با همکارتان داشته باشید واز قصد ایشان برای این رابطه مطلع شوید در هر صورت سعی کنید شتاب زده عمل نکنید چرا که این حق شماست که بتوانید با تأمل وآرامش در این مورد تصمیم گیری فرمایید.

باسپاس از اعتماد شما

الهه دهقانیان

خانه توانگری طوبی

ادبیات محترمانه و بدون قضاوت : 24
کارآمدی پاسخ : 9
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه