سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

با کسی که قیافه او برایم کمی دلنشین است میتوان ازدواج موفقی داشت؟

پرسش

تاریخ ثبت : 16 دی 1397
893  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
با سلام. من خواستگاری داشتم که وقتی در نگاه اول او را دیدم از نظر قد و هیکل مورد پسندم بود ولی قیافه تا حد متوسط، و میتونم بگم چهرشون جذابیتی برام نداشت.از نظر خانواده و بقیه چیزها با هم جور بودیم. 4 جلسه باهم حرف زدیم. ولی جلسه اخر اصلا نتونستم جذبشون بشم نمیدونم دلیلش چی بود. حالا بنظرتون بازم باید ارتباطم بیشتر باشه و ایا ازدواج با چنین کسی میتونه بعدا برام پشیمونی نداشته باشه؟

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

مونا گوشه
مونا گوشه
17 دی 1397 ساعت 00:05

سلام دوست گرامی

نامه شما را خواندم.

یکی از فاکتور هایی که برای ازدواج لازم هست در نظر داشته باشیدجذابیت جسمی و جنسی است. اگر طرف مقابل شما به هیچ عنوان همچین جذابیتی برای شما ندارد، بعید است در طول رابطه ایجاد شود. 

اما اگر جذابیت جنسی و جسمی برای شما هست و فقط کمی در ظاهر جذابیتشان کم است بعید است که برای رابطتان به شرطی که بقیه قسمتهای رابطه و بلوغ های چندگانه ازدواج سر جایش باشد مشکلی ایجاد شود. 

منظور بلوغ های عاطفی، اجتماعی، مالی ، معنوی و جنسی است که در درس های غیر حضوری ازدواج مثبت و ازدواج 360 در موردش صحبت شده است.

اینکه می فرمایید جلسه آخر نتوانستید جذب ایشان شوید،  ببینید چه مانعی برای ارتباط وجود داشت، چه فکری داشتید که نتوانستید ارتباط برقرار کنید.آیا اتفاق خاصی افتاد که مانع از برقراری ارتباط برای شما می شد؟

در مورد پشیمانی هم بهتر است اینطور بگوییم که ذات زندگی همراه با قدی عدم قطعیت است و واقعا نمی توان با قاطعیت در این مورد نظری داد. شما صرفا می توانید جوانب موضوع را به خوبی بررسی کنید و نهایتا تصمیم خود را بر مبنای شواهدی که دارید به نوعی بگیرید که کمتر احتمال پشیمانی وجود داشته باشد و در این مورد نظر صد در صدی وجود ندارد.

با تشکر از اعتماد شما

مونا گوشه - خانه توانگری طوبی


معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه