سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

برای زندگی بهتر باید جدا شد یا نه

پرسش

تاریخ ثبت : 26 دی 1397
1,041  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
باسلام
من از بچگی خیلی دوست داشتم برم خارج از ایران که با گذشت زمان و شرایط اقتصادی موجود مسمم تر شدم که برم اما خوب هیچ برنامه ایم نریختم براش که قانونی برم تا اینکه یک پیشنهادی شد که من پناهنده شم در یک کشور انگلیسی زبان از طرفیم من یه وابستگی شدید دارم به یار عاطفی خودم که هفت ساله با همیم نمیدونم من باید این رابطه رو تموم کنم و برم دنبال رویام و از اول شروع کنم به ساختنشون چون اینم عرض کنم که تو تمام این سالها انگار من خواب بودم و دنبال عشق و حال بودم هنوز بعد از 11 ترم لیسانس و نگرفتم شغل مناسبی راه ننداختم و سربازیم نرفتم که یا باید برم یا بمونم و با یار عاطفیم باشم و کج دار مریض چرخه ی زندگیم و بچرخونم و ازدواج کنم و از امکانات موجود استفاده کنم

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

الهه دهقانیان
الهه دهقانیان
27 دی 1397 ساعت 22:15

با سلام و احترام

نامه تان را خواندم و نگرانی شما مانند بسیاری دیگر از افراد جامعه قابل درک است اما در مورد تصمیم شما جند نکته از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. مهاجرت یک فرآیند پیجیده است  که بدون برنامه ریزی دقیق و داشتن هدف مشخص بسیار بعید است که به موفقیت بیانجامد. این در حالی است که شما بدون هیج برنامه ای و حتی غیر قانونی تصمیم به این امر خطیر دارید که نیاز به تامل فراوان دارد.

نکته بعدی این است که اگر شما در کشور خودمان نتوانسته اید سامانی به زندگی خود بدهید بسیار بعید است در کشور دیگر موفق شوید.

پیشنهاد من به شما این است که سعی کنید به شناخت بهتری از خود دست پیدا کنید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.


با سپاس از اعتماد شما

الهه دهقانیان

خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه