سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

طردشدگی

پرسش

تاریخ ثبت : 27 دی 1397
962  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام دکتر جان خداقوت.بنده دختر ۲۷ ساله هستم فوق لیسانس علوم‌پزشکی تهران تو خونواده ای بزرگ شدم که این خونواده بنابر صحبت های شما ویژگی هایی داشت که من اسیر همه جور تله هستم .بی ارزشی و ترس از تنهایی طرد شدگی و...با پسری که مقطع دکترا بود به مدت یک سال به اسم ازدواج رابطه داشتم و متاسفانه رابطه ی فیزیکی عمیقی بین ما برقرار شد و بعد اون هرچقدر میگفتم بیا خاستگاری هی امروز فردا میکرد و به شدت هم سروگوشش میجنبید دیگه خودم تصمیم گرفتم رابطه رو تموم کنم و ۷ ماهه که رابطمو کات کردم و خیلیم عذاب میکشم.پسره فوق العاده خودشیفته و بای پولار بود که من اینو بعد اشنا شدن با شما و خریدن فایل های رهایی از بی ارزشی متوجه شدم وگرنه قبلش نمیدونستم .الان سوالم اینه چرا من با این همه آگاهی که فهمیدم موضوع از چه قراره خودم کیم اون کی بود و رابطه چه رابطه ای بودهمچنان هرازگاهی دلتنگش میشم همچنان اذیتم همچنان منتظرم برگرده همچنان نمیتونم کسیو به عنوان پارتنر جدید بپذیرم یا حتی فکر کنم بهش ،چرا آقای دکتر این موضوع تا کی ادامه داره چیکار کنم حالم خوب شه بخدا خیلی دارم تلاش میکنم برای رهایی از تله هام

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
17 بهمن 1397 ساعت 12:44

سلام دوست گرامی 


جدایی از یک رابطه عاطفی با توجه به کیفیت رابطه، تا مدتی همراه با میزانی از درد و مرور خاطرات گذشته ست.

برای سازگاری با چنین رویدادی ، دانش و آگاهی مهمه، با این حال کافی نیست. این تجربه، برای شما بار هیجانی و احساسی زیادی داشته. و حق دارید که تا مدتی متاثر باشید .

گاهی فعال شدن طرحواره رهاشدگی در دل چنین از دست دادن هایی، موجب طولانی تر شدن روند سازگاری و‌ پذیرش چنین تجاربی میشه. با این مراقبت از خودتان در چنین شرایطی و دریافت حمایت بیشتر از سوی خانواده سودمند است. داشتن ارتباط صمیمانه با دوستان نزدیک و مطالعه و آگاهی کمک می‌کند تا این دوران را سپری نمایید.


با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری 

خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه