سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

مشکلات زناشویی

پرسش

تاریخ ثبت : 01 بهمن 1397
1,414  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
من ۲۹ سالمه. ۱۰ سال با خانومم آشنا بودم. تقریبا ۲/۵ ساله ازدواج کردیم. جفتمون هم کار خوب داریم هم درآمد خوب. از لحاظ عاطفی کاملا لبریزش کردم. کارهای خونه هم اکثرا خودم انجام میدم چون خانومم تک فرزند بود خواستم زیاد اذیت نشه. حالا بعد ۲/۵ سال زندگی مشترک در اوج ارامش و رفاه میخواد جدا بشه. دلیلشم اینه که میگه هیچ حس و علاقه ای دیگه بهم نداره. حالا میخواستم ببین مشکل از کجاس؟ چکار میتونم انجام بدم؟ ایا رابطه میشه ادامه پیدا کنه؟

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

الهه دهقانیان
الهه دهقانیان
07 بهمن 1397 ساعت 17:09

با سلام واحترام

از شرایطی که  در آن بسر میبرید متاسفم.

قبل از هرچیز نیاز است یک ارزیابی دقیق از شحصیت شما وهمسرتان ونیز نحوه تعامل تان ( توسط روانشناس)صورت پذیرد تا علت اصلی مشکل مشخص شود، چرا که شما از جانب خودتان وقتی موضوع را بررسی میکنید طبیعتا احتمال خطا واشتباه در روابطتان را کمرنگ میبینید.نکته مهمی که شما در نوشته تان متذکر شدید ، اینست که ایشان را از لحاظ عاطفی لبریز کرده اید ، آیا ایشان هم با این نظر شما موافقند؟ آیا فکر نمیکنید در رابطه تان بیشتر از اینکه نقش همسر را باید میداشتید در نقش یک پدر دلسوز و فداکار ظاهر شدید؟یااینکه چه اتفاقی برای یک خانم باید رخ دهد تا دچار بی حسی عاطفی شود ؟ 

در هرصورت با توجه به اطلاعات بسیار مختصر شما نمی توان نظری در رابطه با علت مشکل و یا دادن راهکاری مؤثر داشت.

پیشنهاد من به شما اینست که به یک درمانگر حرفه ای مراجعه کنید تا ایشان بتوانند با بررسی تمامی جوانب بهترین راهکار را در اختیار شما وهمسرتان بگذارند.

باسپاس از اعتماد شما

الهه دهقانیان

خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه