سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

سر در گمی

پرسش

تاریخ ثبت : 13 بهمن 1397
843  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام دوست عزیز .
من سالهاست که هیچ کاری منو از ته دل خوشحال نمیکنه ،دلم می خواهد کاری داشته باشم که اگه ساعت ها درگیرش باشم گذر زمان رو متوجه نشم و حتی درآمدش هم برام مهم نیست ولی پیدا کردنش برام خیلی سخته میشه لطفا کمکم کنید . آیا آموزش های دکتر تو این زمینه کمکم می کنه ؟
با سپاس فراوان از توجه و پاسختون

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
11 اسفند 1397 ساعت 16:03

سلام نگین گرامی


متن  شما را خواندم. پرسش تان مشابه سوالاتی بود که پیش از این از ما خواسته  بودید. با این من تصور میکنم شاید بهتر باشد در این خصوص به یک رواندرمانگر  بصورت حضوری مراجعه نمایید. این عبارت حال بد وجه مشترک پرسش هایی ست که  مطرح می شود و شاید ضروری باشد مورد بررسی و ارزیابی بالینی قرار گیرد. با  این وجود به نظر میرسه خوشحال نیستید. و ظاهرا هیچ کاری شما رو خشنود  نمیکنه. حتی شغلی را که در آن فعالیت می کنید. نمی دانم در کنار آن پیش از  این چه فعالیت ها و یا تفریحاتی را در نظر داشته اید. شبکه ارتباط با  دوستانتون به چه کیفیتی ست؟ روابط عاطفی کنونی چطور؟


من تصور می  کنم احتمالا ذهن تان درگیر افکار آشفته و انباشته شده ایست که گذر زمان را  برایتان دشوار کرده. چیزهایی در ذهن تان پیوسته شما را درگیر می کنند.  احتمالا نگرانی و اضطراب هایی ست که تجربه می کنید. به نظر می رسد تا  زمانیکه با آنها عمیقا روبرو نشوید اجتناب کردن آن هم با افتادن در کار زیاد و یا مشغول شدن ، مساله ای را چندان حل نکند.

 اینها مواردی ست که در یک مراجعه حضوری بهتر میتوانید با آن روبرو شده و راهکارهای مرتبط را دریافت نمایید.


معرفی درس
من خشنود
ادبیات محترمانه و بدون قضاوت : 30
کارآمدی پاسخ : 6
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه