سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

عدم اعتماد

پرسش

تاریخ ثبت : 15 بهمن 1397
713  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام.

من بیشتر از ۴ ساله که با پارتنرم تو ارتباطم و خب خیلی همه‌چی خوب بود. درک متقابل، بحث های منطقی و بدون هیچ مشکلی. نحوه ی آشنایی مونم اینطوری بود که من تو شهر پارتنرم دانشجو بودم و۳ سال باهم بودیم، بعدش که فارغ التحصیل شدم مجبور شدم برم جای دیگه و الان رابطه ی راه دور داریم و ماهی ۳-۴ بار همو میبینیم. از لحاظ مالی خب خونواده ی من خداروشکر خوبن و خونواده ی اون متوسط. و همچنین از لحاظ درآمد شغلی. و همین مسئله خیلی باعث نگرانیش بوده همیشه که اگه من نتونم خواسته های تورو برآورده کنم و خسته بشی ازم چی؟انقدر این موضوع آزارش میداد تا اینکه ۵ ماه پیش به صورت فرمالیته به دو-سه نفر دایرکت داده بود و ۲-۳ خط چت کرده بودن که مثلا از اندامشون تعریف کرده باشه و بعدش اومد به من پیام داد که باید یچیزی رو بهت بگم ولی نتونست بگه و یه مدت بعد من خودم اتفاقی متوجه شدم و خیلی صحنه ی بدی بود برام، همه چی جلوی چشم خراب شد و متاسفانه از شدت شوک بردنم بیمارستان. ولی بعدش اتفاقاتی افتاد که اصل قضیه رو فهمیدم ولی الان کاملا بهش شک دارم و دارم خودمو نابود میکنم. انقدر اون اتفاق واسم سنگین بود که همش افکار منفی و شکاکانه میاد سراغم.نمیدونم باید چه کنم

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
30 بهمن 1397 ساعت 13:19

سلام دوست گرامی


توضیحات شما را خواندم. شرایط بسیار دشواری را تجربه می کنید. واقعا احساس بسیار ناخوشایندی ست. افکار منفی توام با شک و تردید همچون موریانه درونتان را می خورد و سنگینی این اتفاق همچون آواری بر سر شما خراب شده.

حق دارید. وضعیت شما قابل درک است. در این روزها و لحظات نیاز زیادی به مراقبت و حمایت دارید. نیاز به امنیت شما به واسطه عدم شفافیت و بلاتکلیفی فرد مقابل در رابطه اخیر، آسیب دیده. و ممکن است تا مدتی متاثر از این شرایط باشید. گاهی افکار منفی متاثر از این حادثه، بصورت فشرده و پراکنده ذهن شما را مشغول می کنه. با این حال از شدت آشفتگی و پریشانی به مرور کاسته خواهد شد.


پیشنهاد می کنم در این مرحله برای بررسی و دریافت کمک حرفه ای ،جهت تسریع در بهبود،  از یک رواندرمانگر نیز بهره مند شوید.


با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه