سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

چرا هیچ کسی پیدا نمیشه که منو واقعا بخاطر خودم دوست داشته باشه

پرسش

تاریخ ثبت : 15 اسفند 1397
894  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام. وقت شما بخیر
دختری هستم 32 ساله و مجرد. لیسانس دارم و تو یک شرکت خصوصی مشغول به کار هستم. من متاسفانه بسیار غمگین هستم و روزای سختی رو سپری میکنم. کارم بشدت منو افسرده کرده و دیگه علاقه ای بهش ندارم چون ازم زمینه کاری رو میخوان انجام بدم که علاقه ای ندارم (بازاریابی) درصورتی که من کامپیوتر خوندم و علاقه به کار سیستمی دارم. مدت 5سال هست اینجا کار میکنم و ترس از شکست و پیدانکردن کار دیگه و اینکه به پول احتیاج دارم باعث شده که ادامه بدم.
مشکل دیگه ای که دارم این هست که بشدت احساس تنهایی میکنم. روابطی داشتم که هیچکدوم طولانی نبودن(من یک بار هم نامزد کردم و بهم زدم)و دلیلش این بوده که با هرکسی آشنا میشم به جنبه جنسی رابطه نگاه میکنه و این مسئله برای من ناراحت کننده اس و من دوست دارم با کسی درارتباط باشم که حس علاقه ای که داره واقعا صادقانه باشه. و به آینده هم فکر کنه. ولی این اتفاق نمیفته و من دلسرد میشم و از هرکسی خوشم میاد یا طرف مقابل دوست داره با من درارتباط باشه به همین شیوه هست و من هم ارتباط رو قطع میکنم. چون تصورم و اعتقادم این هست که رابطه نزدیک وقتی نمیدونی درآینده چی

مهمترین سوال :
در انتظارته فایده ای نداره. حتی توی رابطه آخرم واقعا چون علاقمند بهش بودم رابطه فیزیکی هم داشتم ولی متاسفانه متوجه شدم کسی نیست که بشه بهش تکیه کرد و جدا شدم و خودم رو خیلی وقتها سرزنش میکنم بخاطر اشتباهاتی که تو گذشته انجام دادم
واقعا نمیدونم مشکل از کجاست
من از نظر دوستی و ارتباطات هم ضعیفم
و دوستی (دختر) ندارم که باهاش وقت بزارم
و ارتباطم با خونوادم هم عمیق نیست و خیلی ساکت همیشه توی اتاقم هستم و خیلی کم حرف میزنم
واقعا بشدت احساس درماندگی و افسردگی میکنم
و تو این شرایط که کارم داره اذیتم میکنه و از طرف دیگه چند روز بود که با کسی اشنا شدم که از نظر ظاهر و کلاس کاری خوب بود ولی از همون اول صحبت رو به جایی برد که من متوجه شدم صرفا دنبال دوستی هست واقعا دارم اذیت میشم
خواهش میکنم کمک و راهنماییم کنید
از شما ممنونم

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

نعیمه داودی منش
نعیمه داودی منش
18 خرداد 1398 ساعت 14:35

سلام!

اینروزها براتون روزهای سختی هست چون چندجنبه ی زندگیتون همزمان براتون ایجاد ناراحتی کرده!

نوع شغل و روابط کاری، روابط عاطفی با جنس مخالف ، و روابط صمیمی با یک دوست و رابطه ی سرد با خانواده

بنابراین احساسی جز تنهایی و فرسودگی  نمیتونه توی زندگیتون جاری باشه!

حالا سوال مهم این هست که برای خروج از این فرسودگی خودتون چه کارهایی انجام دادید و چه کارهایی میتونید انجام بدید؟!

درباره ی شغلتون گفتید۵سال هست که مشغول به کاری هستید که علاقه ای بهش ندارید! توی پنج سال برای شغلی که علاقه مندید چه کارهایی کردید؟ چقدر اطلاعاتتون رو در این باره افزایش دادید و به روز کردید؟ چقدر جویای این سِمَت بودید؟ چه وجه تمایزی می تونید ایجاد کنید که در مصاحبه ی شغلی، شما کاندید این شغل باشید؟ 

از رابطه ی عاطفی و جدی گفتید، چقدر برای این سوال که، چطور میشه اغلب پیشنهادات به خاطر رابطه ی جنسی هست،دنبال پاسخ بودید؟  و چقدر دقت دارید که کدوم رفتار از شما میتونه برای طرف مقابل معنای جنسی داشته باشه که بر اون مبنا این پیشنهاد رو‌در جلسات اول مطرح میکنن؟ و از طرفی  برای رابطه و اکثر مسایل شما دوست دعرید از ابتدا درباره ی انتهای اون اطلاع داشته باشید و در حقیقت کمتر قابل پیش بینی بودن مسایل براتون چالش برانگیز هست که همین موضوع مانع بزرکی برای شروع روابط و موقعیتهای شغلیتون هست!!!

گفتید دوست صمیمی و‌همراهی ندارید، پس حتی توی رابطه با جنس مخالف هم میتونیم حدس بزنیم به جز پیشنهاد رابطه ی جنسی، موضوع مهم دیگری دخیل هست ،چون در رابطه با دوست صمیمی که این مانع وجود نداره باز هم رضایت ندارید! به نظر میرسه موانعی جدی سر راه روابطتون هستن که همین موانع شمارو به سمت پیشنهادات جنسی میبره که به رابطه ای جدی ختمنشه! در این خصوص درس شخصیت سالمترو توصیه میکنم که به خوبی به این مبحث پرداخته شده!



معرفی درس
بسته توانگرشو های 1،2،3
بسته کامل مجموعه شخصیت سالمتر من (4 جلسه)

توصیه های پیشنهادی
برای یادگیری مهارتهای لازم در زمینه ی شغلی، زمان کوتاه و‌منظمی رو برای خودتون در نظر گرفته و اقدام کنید.در خصوص روابطتون قبل از پرداختن به درخواستهاتون ، استانداردهای خودتون رو برای شکل گیری رابطه مورد ارزیابی قرار دهید.
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه