سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

چگونه اعتماد و باور کنم کسی که یک بار لغزش کرده

پرسش

تاریخ ثبت : 19 اسفند 1397
2,465  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
مدت ۶ ماه با پسری اشنا و رابطه زیاد عاطفی دارم.اما بعد از مدتی متوجه شدم با دختر دیگری از قبل ارتباط داره.و ایشون ادعا میکنه الان با این خانم در ارتباط نیست و همه چی از طرف اون خانم یک طرفه هست و حاضر نیست به اون طرف بگه با بنده در رابطه جدی است.و هر روز اخلاق اقا تغیر میکنه.یه روز خوب و عاشق و یه روز دیگه فارق.و من بغض اون دختر حرف زدم و اون هم پیگیر برگردوندن اقا به رابطه هست.من موندم تو بلاتکلیفی و بسیار شک دارم به همه چی.عاشقی اقا رو باور کنم یا دارم خودمو گول میزنم

مهمترین سوال :
تو این رابطه صبر کنم طبق خواسته اقا یا دارم وقت خودمو طلف میکنم.احتمال ترک شدن من وجود داره ،؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

فاطمه علی اکبری
فاطمه علی اکبری
28 فروردین 1398 ساعت 13:33

درود بر شما


نکاتی که در مورد ایشان در همین نامۀ خلاصه خود مرقوم فرمودید احتمال مشکلاتی در خصوص ایشان را مطرح می سازد که البته در یک نامه بسیار خلاصه و به صورت غیرحضوری نمی توان نظری قطعی در این مورد داد. البته مختصری تغییر خلق و خو برای هر انسانی پیش می آید اما نه به این صورت که شما در مورد ایشان نوشته اید.

در مورد ارتباط همزمان ایشان با شما و آن خانم نیز مسئله به این راحتی و در حد یک لغزش نیست که شما بخواهید آن را نادیده بگیرید. اینکه ایشان همزمان با شما با فرد دیگری رابطه داشته و نیز عدم ثبات اخلاقی و رفتاری ایشان که در نامه تان توضیح داده اید نکات مهمی است که به هیچ وجه نباید از آنها به راحتی بگذرید. ایشان از شما خواسته صبر کنید که چه بشود؟ اگر بنا بود ایشان اقدامی بالغانه در مورد ارتباطش انجام دهد قبل شروع رابطه با شما این کار را می کرد.

نوشته اید: احتمال ترک شدن من وجود داره ،؟

نوعی نگرانی از ترک شدن توسط ایشان در این جمله شماست که لازمست چک کنید چه دلیلی برای این نگرانی وجود دارد. فردی که متعهد نیست یا به لحاظ عاطفی روراست و شفاف نیست، مناسب یک سرمایه گذاری عاطفی نیست. وقتی شما با آن خانم صحبت هم کرده اید و ایشان پیگیر برگرداندن آقا به رابطه است یعنی برخلاف ادعای ایشان نه فقط رابطه پایان نیافته، بلکه ایشان صداقت لازم را نیز ندارد. 


بهتر این است ضمن چک کردن دلیل علاقمندی خود به این آقا؛ در چنین رابطه ای بیش از این سرمایه گذاری عاطفی نفرمایید.


از اعتماد شما سپاسگزارم

علی اکبری-خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه