سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

می خوام بدونم من باید چه برخوردی داشته باشم باید رهاش کنم یا نه راهه حلی وجود دارد برای این که این رابطه شکل بگیره؟

پرسش

تاریخ ثبت : 25 اسفند 1397
4,483  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
من یه دختری در دهه سوم زندگی هستم مدت ۱ سال حس کردم که یکی از همکار هام بهم علاقه داره و برخورد ها شو برای هرکی تعریف میکنم با من موافق هست که این رفتار ها بی دلیل نیست .منم خیلی ازش خوشم میاد بارها هم سعی کردم متوجه بکنمش ولی حس می کنم موفق نبودم کلا من شخصیتی بازداری هیجانی دارم و اقدام از سمت من برام سخته .از طرفی هم فکر می کنم اگه اشتباه کرده باشم و از سمتش پس زده بشم خیلی بده .و ایشون بسیار درون گرا هستن از نظر شخصیتی و کمی هم خجالتی در مورد این جور مسائل ولی از نظر ارتباط اجتماعی اصلا خجالتی نیستن

مهمترین سوال :
.من الان سوالم اینه که آیا ممکنه پسری بی دلیل رفتار های محبت آمیز و حمایتی نسبت به من داشته باشه ؟و اگه تا الان پیشنهاد نداده ممکنه بعد از این حرکتی بکنه؟و اگه لازمه من کاری بکنم اون چیه؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

الهه دهقانیان
الهه دهقانیان
26 اسفند 1397 ساعت 21:59

باسلام واحترام

با توجه به توضیحاتتان متوجه شدم که سر بردن در شرایط ابهام میتواند برایتان ناخوشایند باشد واین ابهام باعث بوجود آمدن سوالات بی جواب در ذهن شما میشود.

 بنابراین بهتر است برای پاسخ به سوال شما به دونکته توجه شود تا بتوانید تا حدی از این ابهام خارج شوید؛

گاهی اوقات افراد در محیط کارشان بواسطه شغلی که دارند به گونه ای برخورد میکنند که میتواند باعث سوءبرداشت از جانب دیگران شود ، مثلا نگاه مهربان، یا حمایت وتوجه در زمینه کاری ،که میتواند به حساب علاقه گذاشته شود درصورتیکه ممکن است هیچ علاقه وتوجه ای که دیگران مد نظر دارند نباشد.

مورد دیگر اگر واقعا ایشان علاقه ونظری نسبت به شما دارند باتوجه به بازداری هیجانی شما وشخصیت درونگرای ایشان این ابراز علاقه چگونه میتواند صورت گیرد؟چرا که شخصیکه بازداری هیجانی دارد از نظر عاطفی به انسانی سرد وخویشتن دار تبدیل میشود واین خصوصیات دقیقا مغایر است با فضای امنی که یک شخصیت درونگرا به دنبال آن است برای ابراز احساساتش. 

بنابراین اگر تصمیم دارید همکارتان را از علاقه خودتان مطلع کنید بهتر است شرایطی رافراهم کنید تا همکارتان از اتفاقات خوب زندگیش ودستاوردهایش بگوید وشما نیز با زبان بدن تایید کنید چرا که اینگونه برخورد باعث میشود در ایشان  احساس خوبی از معاشرت باشما ایجاد شود.

نکته دیگر اینست که زمانیکه ابراز احساسات میکنید سعی کنید متناسب با ظرفیت طرف مقابلتان باشد ، نمیشود به صرف علاقه همه جوره ابراز احساسات کرد چراکه گاهی اوقات هضم این علاقه به زمان نیاز دارد.

امیدوارم بتوانید با رعایت نکات بالا ودرس غیر حضوری که خدمتتان معرفی میشود بتوانیداز این شرایط به خوبی گذر کنید.

باسپاس از اعتماد شما

الهه دهقانیان

خانه توانگری طوبی



معرفی کتاب
زن بودن

معرفی درس
جذابتر شدن و محبوب ماندن

توصیه های پیشنهادی
...
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه