سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

حالت شرطی و انجام نشدن کارها با وجود برنامه ریزی مناسب و فراهم بودن امکانات کافی

پرسش

تاریخ ثبت : 25 اسفند 1397
1,430  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
مدت 60 روز هست که در انجام سفارش مشتریهام به مشکل شدیدی برخورد کردم، و کار م رو هر روز و هر ساعت به عقب انداختم تا مجموعا شده 60 روز.
سابقه دیپرشن و مراجعه به روانپزشک هم دارم.
در مدت این 60 روز، حدودا روز 15م بود که پیش روانپزشکم رفتم و ایشون داروی سرترالین و بوسپیرون و ریتالین تجویز کردن و مصرف کردم و استرس شدیدی که داشتم حدودا در روز 40م کاملا از بین رفت.
ولی علاوه بر استرس عامل دیگه ای هست که مانع انجام کارم میشه و مدام کارها رو به چتد ساعت و چند روز آینده موکول میکنم، حدس زدم از تمرینهای مربوط به تلقین و تاثیر به ناخود آگاه استفاده کنم اما به طور کلی یک سری کارهای کلی رو انجام دادم اما موثر نبود.

اینم لازمه بگم که، از لحاظ اعتقادی پیش از این دوره 60 روزه اعتقادات معنوی نرمال یا ضعیف داشتم که به مرور تو این چند روز خیلی تقویت و پر رنگ شد، اما کمکی به حل کامل حالت شرطی نکرده.

مهمترین سوال :
در نهایت به دلیل تعویق بیش از حد کارها دارم متضرر میشم و مشتریها به شدت از دستم شاکی هستند و شرایط پر استرسی داره ایجاد میشه، مگر اینکه با کمک شما بتونم هرچه سریعتر این روند رو متوقف کنم.

ممنون

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

آزاده خردمند
آزاده خردمند
25 اسفند 1397 ساعت 15:27

سلام دوست گرامی : 

متوجه شدم که از حدود ۲ ماهه گذشته دچار اختلال در  انجام کارهای مربوط به شغلتان به صورت به تعویق انداختن آنها شدید که برای شما استرس و نگرانی به همراه داشته است مثل سیکل معیوبی که نگران انجام کارهای به تعویق افتاده هستید ، انجامشان نمی دهید و به دنبال آن دچار اضطراب و نگرانی از انجام نشدنشان می شوید و این چرخه ادامه می یابد ، توصیه که به شما می کنم این است که این سیکل معیوب را باید بشکنید ولی از جایی که کمترین میزان اضطراب را به شما وارد کند  ، مثلا اینکه از کاری شروع کنید که با توجه به شرایط فعلیتان استرس و فشار کمتری را متحمل شوید ، دومین نکته برای شکستن این سیکل یافتن فکر فریبکار پشت این به تعویق انداختن هاست ، اینکه چه فکری مانع انجام کارهایتان می شود را بیابید ، ارزیابی کنید و راهکار مناسب آن را بیابید . ممکن است به دلیل مشکل در توجه و تمرکزتان از انجام کارهایتان اجتناب می کنید ( با توجه به تجویز ریتالین ) که برای تشخیص بهتر آن نیاز به شرح حال دقیق تر دارد ، و یا ممکن است توجه بیشتر شما به جزئیات و حاشیه ها شما را از انجام اصل کار دور می کند و در نهایت کار را برای شما به استرسی بزرگ تبدیل می کند که ناخودآگاه انجام ندادن آن را بر می گزینید .  البته خود اضطراب و خلق غمگین و افسرده نیز می توانند روز انگیزه شما در انجام امور تاثیر گذار باشند ، با توجه به سابقه افسردگی در شما  و اینکه با وجود مصرف دارو ها ، استرس شما کمتر شده و لی بهبودی در عملکردتان ایجاد نشده تو صیه می کنم حتما به پزشک خود مراجعه کنید تا ارزیابی بهتری در مورد شرایط فعلیتان انجام شود . 

در نهایت دروس غیر حضوری توانگر شو از خانه توانگری طوبی می تواند به شما کمک کننده باشد 

موفق و پیروز باشید 

دکتر خردمند ، متخصص اعصاب و روان

خانه توانگری طوبی 


معرفی درس
توانگر شو 1

توصیه های پیشنهادی
یافتن فکر فریبکار پشت به تعویق انداختن کارهها و شکستن سیکل معیوب استرس و انجام ندادن کارها ، مراجعه به متخصص اعصاب و روان جهت ارزیابی مجدد استرس و افسردگیتان
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه