سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

عدم صداقت در بعد سلامتی و مالی

پرسش

تاریخ ثبت : 12 تیر 1398
1,152  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
خانمی33 ساله هستم و یکسالی هست عقد کرده ام و نامزد هستم. در این دوران متوجه تغییرات خلق و خو و رفتارهای خاص فردی و اجتماعی در همسرم شده ام و خیلی از رفتارهایشان و نحوه ی صحبت کردنشان ،باعث شرمندگی من در بین خانواده و دوستانم میشود.ایشان بسیاار پرانرژی و پرحرف هستند از رانندگی و مترو وحشت دارند بسیار پراشتها هستند.زودجوش هستند.همچنین بتازگی بعد یکسال متوجه شدم طبق تجویز روانپزشک مدت 8 سال است که قرص دپاکین مصرف میکنن و علتش را درد کمرعنوان کردن!و همچنین درمورد مسایل مالی و کاریشان هم صادق نبودندو گفته هایشان تغییر کرد.متاسفانه وقتی از ایشان توضیح میخواهم ، تفره می روند و ناراحت میشوند و مدتی فاصله میگیرند و فقط به چند پیامک کوتاه بسنده میکنند .در این یکسال بارها بحث و مشاجره داشتیم ولی هیچکدام حل نشده اند و فقط مسیله فراموش شد.

مهمترین سوال :
سوالم این است با توجه به اینکه هنوز نامزد هستیم آیا درست است که در مورد صحت گفته هایشان در مصرف دپاکین؛ با روانپزشک ایشان صحبت کنم ؟ و مطمین شوم؟ و اینکه آیا مسیله ی عدم صداقت ممکن هست باز هم تکرار شود؟ و مهم تر از همه اینکه تحمل این شرایط و ادامه ی رابطه آ یا کار درستی است؟ ممکن هست تغییر مثبتی در رفتار در ایشان دیده شود؟

پاسخ پرسشگر

26 تیر 1398 ساعت 01:14

باسلام و احترام

همانطور که میدانید ازدواج یکی از تصمیمات مهم وسرنوشت ساز زندگی هر فردیست ، بنابراین انتخاب همسری مناسب وداشتن یک رابطه سالم و موفق نیازمند بررسی دقیق و توجه درست ثبت موقع می‌باشد.ویژگی شخص مناسب برای ازدواج داشتن سلامت روان، هماهنگی وسنخیت طرفین رابطه از لحاظ شخصیتی وداشتن بلوغ های ازدواج است. برای بررسی این موارد دختر و پسر باید قبل از ازدواج و شروع زندگی مشترک در دوران آشنایی( دوران نامزدی و عقد) این موارد را بررسی کنند البته در این زمینه مراجعه به مشاور توصیه میشود.دوران عقد ویا نامزدی زمانی ب ای شناخت یکدیگر وارزیابی اولیه می‌باشد که در صورت وجود مشکل جدی ، نباید در رابطه پیشروی کرد.اینکه شما در این مدت متوجه رفتارهای وعدم صداقت گفتار همسرتان واستفاده از دارو در ایشان شده ایدمیتواند بیانگر دقیق شدن وزنگ خطرهایی در رابطه باشد

بنابراین در پاسخ به سوال شما در رابطه با مشاوره از روانپزشک همسرتان ، باید خدمتتان عرض شود که راهکاری است برای اطمینان شما اما راه مطمئن واصولی اینست که به همراه همسرتان به مشاوره پیش از ازدواج بروی تا علاوه بر سلامت روان دیگر آیتمهای یک ازدواج درست نیز بررسی شود وشما بتوانید بدون تردید و دودلی تصمیم گیری کنید.ضمن اینکه توجه داشته باشید دختر یا پسر هر گاه در هرجای رابطه احساس کردند که در رابطه ناسالم قرار دارند باید بتوانند از رابطه بیرون بیایند وله امید اصلاح و تغییر طرف مقابلشان به زیر یک سقف نروند.

با سپاس از اعتماد شما

الهه دهقانیان

خانه توانگری طوبی


معرفی درس
بسته ازدواج مثبت 360
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

الهه دهقانیان
الهه دهقانیان
26 تیر 1398 ساعت 01:18

باسلام و احترام

همانطور که میدانید ازدواج یکی از تصمیمات مهم وسرنوشت ساز زندگی هر فردیست ، بنابراین انتخاب همسری مناسب وداشتن یک رابطه سالم و موفق نیازمند بررسی دقیق و توجه درست وبه موقع میباشد.ویژگی شخص مناسب برای ازدواج ،داشتن سلامت روان، هماهنگی وسنخیت طرفین رابطه از لحاظ شخصیتی وداشتن بلوغ های ازدواج است. برای بررسی این موارد دختر و پسر باید قبل از ازدواج و شروع زندگی مشترک در دوران آشنایی( دوران نامزدی و عقد) این موارد را بررسی کنند البته در این زمینه مراجعه به مشاور توصیه میشود.دوران عقد ویا نامزدی زمانی برای شناخت یکدیگر وارزیابی اولیه میباشد که در صورت وجود مشکل جدی ، نباید در رابطه پیشروی کرد.اینکه شما در این مدت متوجه رفتارها وعدم صداقت گفتار همسرتان واستفاده از دارو در ایشان شده ایدمیتواند بیانگر دقیق شدن وزنگ خطرهایی در رابطه باشدبنابراین در پاسخ به سوال شما در رابطه با مشاوره از روانپزشک همسرتان ، باید خدمتتان عرض شود که راهکاری است برای اطمینان شما اما راه مطمئن واصولی اینست که به همراه همسرتان به مشاوره پیش از ازدواج بروید تا علاوه بر سلامت روان دیگر آیتمهای یک ازدواج درست  بررسی شود وشما بتوانید بدون تردید و دودلی تصمیم گیری کنید.ضمن اینکه توجه داشته باشید دختر یا پسر هر گاه در هرجای رابطه احساس کردند که در رابطه ناسالم قرار دارند باید بتوانند از رابطه بیرون بیایند وبه امید اصلاح و تغییر طرف مقابلشان به زیر یک سقف نروند.

با سپاس از اعتماد شما

الهه دهقانیان

خانه توانگری طوبی

معرفی درس
بسته ازدواج مثبت 360

چنانچه 2

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه