سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

چطوری با همسرم رفتار کنم

پرسش

تاریخ ثبت : 02 شهریور 1397
866  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام من ۳ ماهه که عقد کردم ولی احساس میکنم همسرم هیچ علاقه ای بهم نداره خیلی وقتا میگه که دلخوشی نداره و پشیمونه حتی یه بارم گفت که فقط برای اینکه ازدواج کنه و زن بگیره جلو اومده در صورتی که موقع نامزدی اینطوری نمیگفت تا حالا چندبارم بحث طلاق پیش اومده ولی هروقت من پافشاری میکنم و میگم که جدا شیم میگه شوخی کردم و عصبانی بودم چون ما رابطه زناشویی داشتیم من میترسم از طلاق فقط بخاطر این موضوع کوتاه میام خودم تا حالا چندبار پیش مشاور رفتم ولی هرکاری میکنم راضی نمیشه همرام بیاد و مشاورم میگه تا حرفای همسترتو نشنوم نمیتونم بهت بگم چیکار کنی

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

مونا گوشه
مونا گوشه
09 شهریور 1397 ساعت 23:05

سلام طاهره گرامی

نامه تان را خواندم. این طور متوجه شدم که سردی و فاصله عاطفی بین شما و همسرتان اتفاق افتاده است. توجه کنید که وقتی مدت زمانی از رابطه عاطفی می گذرد ، هیجان های اولیه فروکش می کند و شدت روابط و ابراز علاقه ها مثل قبل ممکن است نباشد، و این موضوع غیر عادی نیست، و به معنی عدم علاقه و دوست نداشتنی بودن نیست. بلکه ممکن است فقط نوع رابطه تفاوت کرده باشد،خوب است که در این شرایط هر دو بیشتر با هم گفتگو کنید و از احساس ها و نیاز های خود به هم بگویید تا ضمن ایجاد شناخت بیشتر از هم ، همینطور تعریف هر کدام از دوست داشتن و دوست داشتنی بودن مشخص شود، و از پیش آمدن سوتفاهم ها و پیش داوری ها جلوگیری شود.

مراقب باشید، سر هر موضوعی که با گفتگو شاید قابل حل باشد اسم طلاق را به میان نیاورید، زیرا این موضوع نه تنها کمکی به حل مشکل شما نمی کند بلکه بیشتر  به صورت تهدید علیه یک دیگر استفاده می شود و موجب ایجاد نا امنی و دوری و سردی بیشتر بین هر دو می شود.

سعی کنید تمرین کنید تا از زاویه دید همدیگر به یک مشکل نگاه کنید تا بتوانید بیشتر همدیگر را درک کنید و صمیمیت بیشتری بینتان ایجاد شود.

برای بهبود رابطه عاطفی خود می توانید از دروس غیر حضوری خانه توانگری با عنوان " ساختن رابطه عاطفی بدون شکست" بهره ببرید.

با کلیک بر روی عنوان درس می توانید برای خرید آن اقدام کنید.

با سپاس از اعتماد شما

مونا گوشه

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه