سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

چگونه به یک مرد ابراز علاقه کنم و بفهمم که آیا قصد ازدواج با مرا دارد یا نه؟

پرسش

تاریخ ثبت : 19 آذر 1397
992  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
با سلام.
تقریبا دوماه پیش در اینستا یکی از فالورام که آقا بودن بهم پیشنهاد آشنایی دادن.این آقا دانشجوی ارشد مهندسی شیمی هستن و همشهری هستیم.این آقا بهم گفت که دنبا یه رابطه ی هدفمنده نه عشق و حال.گفت ازم خوشش اومده و اگه مایلم باهاش آشنا شم.اگه تو این آشنایی اخلاقامون باهم جور بود که ادامه میدیم اگر نه که محترمانه جدا میشیم.
من رد کردم ایشون رو .چون میترسم آخرش به جایی نرسه و بازیچه قرار بگیرم.راستش اهل اینجور دوستیا نیستم .میترسم اعتماد کنم و چهره ی واقعی طرفو نتونم بشناسم.اون آقا هم به جوابم احترام گذاشتن و از اون موقع تا الان دیگه دوباره درخواست ندادن.
اما من از اون موقع تا الان زیر نظرش گرفتم تا یه شناخت نسبی پیدا کنم.بنظرم خیلی متین و اهل تحصیل و کار هستن.خونواده دار و عاقل بنظر میاد.الان من پشیمونم.میگم کاش حداقل طبق خواسته ی اون کمی باهاش آشنا میشدم اما در چهار چوب نه اینکه بخوام رابطه ی عاطفی و دوستی داشته باشم باهاس.
ولی الان سردرگمم.از یه طرف همش فکر میکنم چجور خواستمو بهش بگم.بالاخره زشته یه دختر بره از پسر درخواست آشنایی کنه.از طرف دیگه هم تو فکر اینم که از کجا بفهمم واقعا قصدش یه رابطه ی هدفمند و ازدواجه؟چجوری میتونم ازش اینو بپرسم آخه.
به علاوه اگه درخواست آشنایی بدم نکنه فک کنه من یه دختر بی حیا و اهل اونجور کارام؟
چون من ردش کردم بخاطر اینکه هم زود وا ندم خودمو در مقابل درخواستش همم اینکه واقعا نمیتونستم اعتماد کنم که چه هدفی دارن برا همون رد کردم.حتی ایشون به من گفته بودن دختر نجیب و متینی هستم.
اگه میشه راهنماییم کنین.من دانشجوعم همش فکرم شده این موضوع نمیتونم درس بخونم.

مهمترین سوال :

پاسخ پرسشگر

21 آذر 1397 ساعت 14:12
ممنون میشم به سوالم سریعتر پاسخ بدین.اگه ممکنه برام وقت بزارین.واقعا درگیرم.با تشکر
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

نفیسه شیری
نفیسه شیری
01 دی 1397 ساعت 14:33

سلام

من سوال شما را خواندم و خوشحالم از اینکه پاسخگوی سوال شما هستم‌!

چند نکته باهم بررسی  کنیم اول از همه اینکه شما به اشنای در دنیای مجازی اعتمادی ندارید و این هوشمندانه است که با احتیاط تر قدم برداریم بحث بعدی در مورد دیدگاهایی است که در ذهن شما شکل گرفته است مانند بی حیایی و‌نجیب بودن که باید بررسی بشود !شناخت طرف مقابل برای ازدواج کار اسانی نیست و‌احتیاج به مهارت و‌دارا بودن حدی از بلوغ عاطفی است،پیشنهاد من به شما این است که شما هنوز خیلی جوان هستید و خودتان را برای رد کردن پیشنهاد این اقا سرزنش نکنید و‌تمرکز خودتان بر روی درس و‌تجربه و مهارت زندگی  فردی خود بگذارید!

موفق و‌پایدار باشید 

نفیسه شیری

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

پاسخ پرسشگر

01 دی 1397 ساعت 14:52
سلامی دوباره ممنون از اینکه برام وقت گذاشتید و راهنماییم کردین.راستش الان چن مدته از تصمیمم صرف نظر کردم.خوشحالم از اینکه زود اقدام نکردم و با عجله تصمیم نگرفتم.فکر کنم در اون شرایط دجار بحران عاطفی شده بودم و این احساس زود گذر بود.خوشحالم از اینکه شما هم تصمیممو تایید کردین.با تشکر
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه