سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

صحبت کردن بی پرده خواستگار درباره مسائل جنسی

پرسش

تاریخ ثبت : 29 دی 1397
3,586  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام - 35 ساله هستم و خواستگار 37 ساله ای به من معرفی شد که بعد از اولین جلسه خواستگاری شروع کرد درباره مسائل جنسی پرسیدن و میگه معیار اصلی من در ازدواج سکس هست چون دو نفر سکس خوبی داشته باشن به هم علاقمند میشن و بالعکس و کلا خیلی راحت صحبت میکنه و زمانی که از موضوعی خوشش نمیاد از کلمه های دور از ادب استفاده میکنه .
در حالیکه هنوز صحبت جدی نکردیم و به نتیجه نرسیدیم دائم از من میخواد که با علاقه و احساس صحبت کنم و انتظار داره هر زمان که تماس گرفت و خواست بتونه منو ببینه و بیشتر چت میکنه و دوبار هم که همدیگرو دیدیم موقع برگشتن من از محل کارم بوده که چون محل زندگیمون یکی هست بعد از نزدیک شدن من به خونه با ماشین اومده و توی ماشین صحبت کردیم و حالا که ازش میخوام یه جای ثابت قرار بزاریم و درباره ازدواج صحبت کنیم میگه باید یه مدت با هم باشیم و بعد درباره مسائل جدی تر صحبت کنیم .
من کم کم دارم به نیتش درباره ازدواج شک میکنم . ممنون میشم که راهنمایی کنید .

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

نعیمه داودی منش
نعیمه داودی منش
11 مرداد 1398 ساعت 17:27

سلام!

نامه ارسالیتان را خواندم!

سپاس از اعتمادتون!


لازم هست کمی از جزییات این رابطه مثل مدت زمان آشنایی، نقاط قوت آقا و... برایمان بگویید! با این حال برای روشن شدن این تصمیم کنارتان هستم و نکاتی رو خدمتتون عرض میکنم!


از پیامتون برمیاد که در این رابطه مسایلی بوده که مورد پسند شما نبوده مثل صحبت درباره ی سکس، کلماتی که نشان دهنده ی دور از ادب  بودن آقاست، درخواستهای آقا مبنی بر ابراز احساسات در مکالماتتون،تمایل ایشون برای در دسترس بودنتون و نهایتا درخواست آشنایی بیشتر و با هم بودن، پاسخ شما به این سبک رفتارها چی بوده؟

به نظر میرسه پاسخی که دوست داشتید رو  به آقا ندادید و هربار ،آقا بیشتر به مرزهای شما ورود کردن و هربار  تجربه ی احساسات بدی داشتید، با این احساسات بد چه کار کردید و چه تاثیری در رفتارهای شما داشته؟ 

به طور مثال ایشون درباره ی مسایل جنسی صحبت می کردند، شما معذب میشدید و مکالمه رو زودتر تمام می کردید؟یا حرف رو عوض می کردید؟یا اینکه با عصبانیت سعی می کردید موضوع صحبت رو به سمت دیگری هدایت کنید؟ و با این رفتارها چقدر به هدفتون برای جهت دهی به رابطه موفق بودید؟

چون تا زمانیکه با جراتمندی از خواسته ها و نیازهایمان نگوییم، برای طرف مقابل گنگ و مبهم باقی میمیانیم وجهت گیری رابطه گم می شود!

سعی کنید وقتی موضوعی مغایر نیازهای سالم شماست مستقیما درباره ی احساستون صحبت کنید


اشاره داشتید ،آقا بعد از اولین جلسه ی آشنایی به صحبتهای بی پرده درباره ی سکس پرداختند که برای شما به این اندازه بی پرده صحبت کردن قابل پذیرش نبوده، چه دغدغه ای باعث شد که به این رابطه ادامه دهید؟ و دلیل  شخصیتون برای ازدواجتون با این فرد چی هست؟

بسته ی غیر حضوری من ارزشمند  کمکهای خوبی در این زمینه برای شما داره!


همینطور گفتید آقا صراحتا اعلام کردند سکس از معیارهای اصلیشون هست!

شما معیارهای ازدواجتون چی هست و چقدر به معیارهای خودتون آگاهی دارید؟چقدر این معیارها با معیارهای آقا همخوانی داره؟  

و زمانیکه شما از معیارهاتون میگفتید واکنش ایشون چطور بود و چه پاسخی می دادند؟آیا این پاسخ در رفتارشون هم تایید میشد؟

درباره ی اینکه آقا گفتن : باید یه مدت با هم باشیم و بعد درباره مسائل جدی تر صحبت کنیم به نظر میرسه صراحتا نظرشون رو اعلام کردن که فعلا قصدی برای رابطه ی جدی ندارن و حالا این شما هستید که تصمیم می گیرید قصد دارید به رابطه ی بیشتر با آقا ادامه دهید یا از روشی برای حل مسیله استفاده کنید و در حقیقت وقتی آقا قصد ازدواجشون حتمی نیست و پیشنهاد به رابطه ی بیشتر دادن، تصمیم شما برای این رابطه چی هست؟ 

بدون ایجاد محدودیت اینکه حتما جایی رو فیکس کنید که درباره ی مسیله ی ازدواج صحبت کنید، میتونید در مکالمه ی تلفنی نظرتون رو صراحتا به آقا اعلام کنید  و اگر فرصتی خواستن، مدت زمان کوتاهی رو تعیین کنید تا درباره ی مسیله ی ازدواج صحبت کنید...

سعی کنید درباره ی معیارهاتون برای ازدواج، و همخوانی این معیارها با معیارهای این آقا به جمع بندی برسید شاید حتی اگر ایشون قصد ازدواجشونو جدی کنند، تصمیم شما چیز دیگری باشد

درس غیرحضوری نبوغ عاطفی از مراحل و زمینه های لازم هرفرد برای رابطه ای بلندمدت رو به خوبی مورد بررسی قرار داده که پیشنهاد میکنم گوش کنید...


امانتدار اعتمادتان هستم_داودی منش



معرفی درس
من ارزشمند
رهایی از بی ارزشی

توصیه های پیشنهادی
درباره ی اینکه آقا گفتن : باید یه مدت با هم باشیم و بعد درباره مسائل جدی تر صحبت کنیم به نظر میرسه صراحتا نظرشون رو اعلام کردن که فعلا قصدی برای رابطه ی جدی ندارن و حالا این شما هستید که تصمیم می گیرید قصد دارید به رابطه ی بیشتر با آقا ادامه دهید یا از روشی برای حل مسیله استفاده کنید و در حقیقت وقتی آقا قصد ازدواجشون حتمی نیست و پیشنهاد به رابطه ی بیشتر دادن، تصمیم شما برای این رابطه چی هست؟ بدون ایجاد محدودیت اینکه حتما جایی رو فیکس کنید که درباره ی مسیله ی ازدواج صحبت کنید، میتونید در مکالمه ی تلفنی نظرتون رو صراحتا به آقا اعلام کنید و اگر فرصتی خواستن، مدت زمان کوتاهی رو تعیین کنید تا درباره ی مسیله ی ازدواج صحبت کنید... سعی کنید درباره ی معیارهاتون برای ازدواج، و همخوانی این معیارها با معیارهای این آقا به جمع بندی برسید شاید حتی اگر ایشون قصد ازدواجشونو جدی کنند، تصمیم شما چیز دیگری باشد
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه