سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

بی هدف شدن

پرسش

تاریخ ثبت : 13 بهمن 1397
990  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام وقت بخیر من خیلی تو زندگی بی هدف شدم خیلی گیجم نمیدونم از کجا شروع کنم چی کار باید بکنم فقط منتظر نشستم یه اتفاق خوب برام بیوفته

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

الهه دهقانیان
الهه دهقانیان
09 تیر 1398 ساعت 13:13

باسلام و احترام

توضیحاتتاندر رابطه با مشکلتان بسیار مختصر است و نمیتوان راهکار دقیقی ارایه داد .

اما نکته ای که در نامه تان نظرم را جلب کرد این بود که منتظر نشسته اید اتفاق خوبی برایتان بیفتد.درصورتیکه تازمانی که علت مشکلتان مشخص نشود وبرای آن راه حل نیابید وبرای آن تلاش نکنید هیچ اتفاق خوبی رخ نخواهد داد.معجزه یعنی برای رسیدن به اهدافتان مبارزه کنید، معجزه یعنی همان قدر که به ترسهایتان بها میدهید به اهدافتان نیز ارزش دهید.تغییرات جزئی در زندگی‌تان ایجاد کنید،با ایجاد تغییرات کوچک و مثبت به خودتان کمک می کنید بیشتر از زندگی لذت ببرید. برای مثال، کمی ورزش کنید یا چند عادت ساده و مؤثر در خود ایجاد کنید که حس و حال خوشایندی به شما می دهد. برای ایجاد این تغییرات به کمی انگیزه نیاز دارید؛ همین که قدم اول را بردارید و حرکتی از خود نشان دهید کافی است تا انرژی بگیرید.به قول دکتر شیری«بدیهی است که روزهایی هست که حالت خوب نیست، اشکالی ندارد؛ ولی وقتی فرصت‌های مهم زندگیت را با این حال خرابی‌های گه‌گاهی از دست می‌دهی. دیگر نمی‌توان دست روی دست گذاشت که موقعیت‌هایت را می‌فرستی رو هوا. خودت را جمع کن زودتر و نگذار بهم ریختگی‌های درونیت روی موقعیت‌های واقعی زندگیت تاثیر منفی بگذارد.»

امیدوارم بتوانید با بررسی علت مشکلتان واستفاده از درس غیر حضوری که خدمتتان معرفی میشود برای بهبود حالتان وایجاد انگیزه کاری کنید.

با سپاس از اعتمادتان

الهه دهقانیان

خانه توانگری طوبی


معرفی مقاله/فیلم
https://goo.gl/Wi1WZV

معرفی درس
بسته اهمال کاری و کمال طلبی
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه