سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

دوستی با فر متاهل

پرسش

تاریخ ثبت : 13 اسفند 1397
463  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
مدتیه با آقایی دوست شدم. بسیار خوب و قابل قبول. در ابتدای دوستی، گفت ازدواج کرده و در دوره عقد جداشده و سه ساله همسر سابقش رو ندیده. به خاطر مشکلات دادن مهریه و رفتن سربازی این آقا، طلاق رو هر دو طرف به تعویق انداختند. بنده از صحت حرف ایشون مطمئنم. بنا به گفته خودش من رو دوست داره، ولی هیچ تضمینی نمیده، چون زندگیش سر و سامون نداره. هرروز اون خانم برای گرفتن مهریه، فرایند جدیدی پیش میگیره. درکل این موضوع من رو تحت فشار قرار میده و حس نفر دوم بودن دارم. حساس شدم ولی وقتی یاد خوبی هاش میافتم فراموش میشه و سردرگم میشم.

مهمترین سوال :
آیا دوستی با چنین فردی درسته؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

فاطمه علی اکبری
فاطمه علی اکبری
19 بهمن 1398 ساعت 14:06

درود بر شما

یکی از اشتباهاتی که گاهی در برقراری ارتباطات عاطفی رخ می‌دهد رابطه داشتن یک دخترخانم با یک مرد متاهل می‌باشد. 

رابطه های ممنوعه عدد هیجانی بالایی دارد و به همین دلیل شاید فکر کنید این آقا تمامی ویژگی‌های ایده آل تان را دارد، اما در واقع این آقا یک فرد خیانتکار به همسرش است که از شما به عنوان زنگ تفریح استفاده می کند.

دوست عزیز، مهم نیست به شما چه گفته و شما دوست داشتید چه بشنوید یا به چه باوری برسید. حقیقت این است که او با شخص دیگری ازدواج کرده است و علیرغم حرفهایی هم که در مورد مهریه و طلاق گرفتن همسرش به شما زده، عملاً  چنین قصدی ندارد. 

هیچ امکانی برای سنجش صداقت ایشان وجود ندارد که شما با اطمینان دارید از صحت حرفهای او می گویید. اینکه قبل از مشخص شدن تکلیف زندگی اش (اگر بر فرض محال در این مورد راست گفته باشد) اقدام به برقراری رابطه با شما کرده، همین کارش زنگ خطر این رابطه است. زنگ خطر بعدی که گویا شما تصمیم گرفته اید به آن بی توجه باشید همین جمله او است که گفته تضمین نمی دهم. شما چه قبول کنید چه انکار، نفر دوم یک رابطه ممنوعه اید که بیرون انداخته شدن شما از این رابطه دور از ذهن نیست.

تا رابطه زناشویی مرد یا زنی کاملا به اتمام نرسیده ( آن هم نه به خاطر وجود فرد سوم بلکه به دلیل مشکلات و مسائلی که زوجین قادر به حل آن نیستند و یا به هر دلیل نمی خواهند حل اش کنند و یا اساسا غیر قابل حل اند) قرار گرفتن در بین زن و شوهر ریسک بزرگی است که فرد سوم با خودش شروع کرده که معمولا با "احساس خاص بودن" بازی را شروع می کند و با "احساس قربانی" از این قضیه بیرون می آید.

دلیل ایشان و هدفش هرچه که می خواهد باشد و در زندگی خصوصی اش هر اتفاقی که افتاده باشد، حضور شما در زندگی آنها هیچ توجیهی ندارد. ادامه این وضعیت در نهایت آسیب سختی به شما خواهد زد زیرا وابستگی بیشتر، جدایی را سخت تر خواهد کرد. اینگونه مردان، نهایتاً زندگی خود را به فردی که رابطه فرا زناشویی با او دارند ترجیح می دهند. اگر می‌ خواهید معنا و مفهوم عشق را در زندگی تان حس کنید، بدانید که در همچنین رابطه ای آن را پیدا نخواهید کرد.

بنابراین ضمن اینکه لازمست چک کنید چه دلایلی سبب جذب شما به سمت ایشان شده (آگاهی از دلایل، کمک می کند برای پیشگیری از آسیب مشابه) و نیز با درنظر گرفتن آسیبهایی که به همسر ایشان می زنید؛ رابطه را پایان دهید و به خاطر یک ارتباط بی فرجام با یک مرد غیرمتعهد، بیش از این در این شرایط نمانید.


از اعتماد شما سپاسگزارم

علی اکبری- خانه توانگری طوبی


معرفی مقاله/فیلم
رابطه با مرد زن دار
با یک مرد زن دار رابطه دارم
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه