سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

چگونه باید با همسرم برخورد کنم

پرسش

تاریخ ثبت : 28 شهریور 1396
2,628  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام زنی ۵۲ ساله هستم که شانزده سال پیش ازدواج کردم البته با ده سال اختلاف سنی ایشون کوچکتر از من هستن و ازدواج دومم هست من با عشق با ایشون ازدواج کردم و همدیگه رو دوست داریم و یه پسر حدود چهار ساله دارم من از ازدواج اولم دو دختر دارم رابطه شوهرم با دختران خیلی خوبه حدود پنج ساله که رابطمان خیلی سرد شده یک بار حدود شش سال پیش بهم خیانت کرد و وقتی فهمیدم مجبور به اعتراف شد خیلی تازگی ها بد دهن شده و حتی به خودش اجازه میده روی من دست بلند کنه بیش از اندازه مغروره و وضع مالی خیلی خوبی داره و اگه من حرفی بزنم که باب میل ایشون نباشه مدتهای طولانی قهر میکنه و من باید پیشقدم باشم حدود سه هفته است که مادرم فوت شده و روز هفت مادرم بی دلیل قصد جونم و کرد و شروع به فحاشی کرد و دو هفته است که با هم قهر هستیم اصلا در کم نمیکنه؟ که من الان عزاداران لطفا کمکم کنید باید چیکار کنم و در ضمن بخاطر پسرم حاضر به جدایی نیستم

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

دکتر اکبری
دکتر اکبری
17 مهر 1396 ساعت 01:16

با سلام

ابتدا  تسلیت ما را پذیرا باشید. مسائلی که عنوان فرمودید به نظر می رسد نیاز به مشاوره ای حضوری داشته باشد تا مشاور به ریشه یابی آنها بپردازد و  بتواند راهنمایی درستی انجام دهد. زنگ خطر رابطه شما با اتفاقی که شش سال قبل افتاده به صدا درآمده  بوده (که از یک سال بعد از آن نیز طبق گفته خودتان رابطه تان به سردی گراییده). در حال حاضر سیگنال های جالبی از رابطه فعلی تان دریافت نمی شود و توصیه می شود هرچه زودتر مشاوره حضوری خود را در اولویت برنامه هایتان قرار دهید.

تنها نکته ای که شاید در حال حاضر بتوانم به آن اشاره کنم، جلب توجه شما به مسئله توانمند سازی خودتان و فراهم کردن شرایط استقلال مالی و روانی  تان در سالیان آینده است. از بین بسته های آموزشی غیر حضوری خانه توانگری نیز بسته سفر زندگی می تواند برایتان حاوی نکات ارزشمندی باشد. 


با احترام

دکتر بابک اکبری


معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه