سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

آیا منتظر بودن در این رابطه کار درستیه؟

پرسش

تاریخ ثبت : 12 مرداد 1397
1,434  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
دختری30 ساله و شاغلم.یک ساله ک ازدواج کردم ولی بدلیل مسافت بدور از همسر زندگی کردم.شوهرم2سال قبل زنش رو طلاق داد(بعد از2ماه).بسیار دروغگو,تأثیر پذیر,غیر قابل اعتماد(تمام حرفهای شخصیمون رو ب خانواده هامون میگ),حساب گر(میگ باید پس انداز مجردیتو بیاری توو زندگی با اینک خودش هیچی نداره).برای بار دوم ب مشگل خوردیم,ایندفعه کار ب دعوای خانواده ها کشید(پسر عمم هستن).ایشون نظامی ن.و قرار بود من ب تبعیت از همسر منتقل شم ب شهری ک خانوادم ساکنشن.شوهرم منتقل شد وبعد این مشکلات با توافق مهریمو ب شرط انتقال (6ماه زمان میبره)و گرفتن حق طلاق بخشیدم.نمیذاره خطمو عوض کنم هربار میگ بعد چند ماه برمیگردم بهت و ما حتی مشاورم نرفتیم و بعدش میگ تمومه.زنگ و پیام محبت امیز میده تا داغ منو تازه تر کنه.بیخود امیدوارم میکنه و یهو اخلاقش برمیگرده ک زندگی از نظر من تمومه.خانواده هام بشدت مخالف باهم بودنمونن.نمیدونم چیکار کنم؟متاسفانه دوستش دارم.همین امید برگشتی ک میگ حالمو بدتر میکنه.بنظرم روندش طلاق دادن و گرفتنه.لطفا راهنمایی م کنید.

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

مونا گوشه
مونا گوشه
13 مرداد 1397 ساعت 20:29

سلام سحر گرامی

نوشته شما را خواندم،  توصیفی که از همسرتون کردید به نظر می رسد که ما با یک فردی که هم بدرفتاری دارند و هم به گفته خودتون قابل اعتماد نیستند و در واقع بی ثباتی را در خلقشان می بینیم ، روبرو هستیم، زندگی با چنین فردی برآورده شدن اولین و اصلی ترین نیاز شما  یعنی امنیت را دچار مشکل می کند و شما زندگی پر از ناامنی و بی ثباتی را تجربه می کنید و ممکن است که هزینه های زیادتری از آنچه تا به الان داده اید برایتان رغم بزند. پس جا دارد که بیشتر فکر کنید.. 

فکر کنید بینید که این رفتار همسرتان که دروغ می گویند و اسرار شما را فاش می کنند، توقع دارند پس انداز خودتان را وارد زندگی کنید در حالی که خودشان همچین کاری نمی کنند و .... شبیه فردی از افراد خانواده شما که بهشان علاقه دارید نیست؟

وقتی ایشان این رفتار های را از خود نشان می دهند شما چه برخوردی باهاشون دارید؟ 

آیا شما در کودکی مورد بد رفتاری والدین قرار گرفته اید و بعد از بد رفتاری مورد نوازش و محبتشان و این پیام های متناقض را  " دوست داشتن" تعریف کرده باشید؟

اگر چنین باشد ، باعث می شود که شما گرفتار این رابطه ناسالم بمانید ، در حالی که رابطه عاطفی سالم درش اینهمه نوسان و بدرفتاری نیست.

اگر تمایل به ادامه رابطه با ایشان  به دلیل علاقه تان دارید حتما برای بهبود رابطه از یک زوج درمانگر کمک بگیرید، زیرا بدون برطرف کردن خطاهای فکری و رفتاری شما ، مسائلتان بر سر جای خود باقی خواهد ماند.

از اعتماد شما سپاسگزارم

مونا گوشه


معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه