سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

آآیا رابطه باید تمام شود وچه طور بابرادرم رفتار کنیم؟

پرسش

تاریخ ثبت : 20 مرداد 1397
781  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام،برادر من سه سال پیش با دختری رابطه ی عاطفی برقرار کرد،بعد از دوسال که به قول خودش دختر شخصیت نوجوان ابدی داشته،به خاطر داشتن اختلافات پیش پا افتاده برادرم را رها کرد،او هم برای نجات رابطه موضوع را به مادرم ارجاع داد،وقتی مادرم با دختر و خانواده اش صحبت کرد با جواب منفی رو به رو شد که من از اول نمی خواستم،برای همین مادرم به او گفت اگه نمی خواستی پس چرا به او محبت کردی،این در حالی است که برادرم میگه میخواسته،برادرم دست بردار نیست،هفته ای چند بار براش گل میخره میذاره زیر برف پاک کن ماشینش ،یه بار هم سراغش رواز دوست صمیمیش گرفت که اونم بهش گفته بود،الا ن دختره هر چند وقت این ها رو بهونه میکنه وبا برادر ومادرم تماس میگیره وغیر از فحش کار دیگه ای نمیکنه،مادرم پیام معذرت خواهی طولانی به او دادواز اوو مادرش عذر خواهی کرد ولی فایده نداشت،این ها در حالی است که برادرم ذره ای از عشقش کم نشده و در حال جنون است،به گفته خودش سه بار خود کشی کرده وجواب ما را هم نمی دهد،ما اصفهان زندگی می کنیم و او تهران است گفته من زنده نمی مونم ومیخوادما دوباره رابطه رو اصلاح کنیم،ما الان باید چه کنیم؟؟

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
24 مرداد 1397 ساعت 00:51

با سلام


توضیحات تون رو‌خوندم. شرایط شما واقعا سخت و قابل درکه . با توجه به وضعیت حادی که وجود داره توصیه میشه در ابتدا بیشتر در کنار برادرتون باشید. این فاصله زیاد ، با توجه به وضعیت روانی ایشون، مناسب نیست. کمی با شکیبایی بیشتر همراهش باشید. ابراز همدلی و همدردی مستقیم، کمی از آلام و رنجی که در این مدت داره متحمل میشه کم می‌کنه. 

چنانچه پیام ها و تماس های ارسالی از طرف شما موجب حساسیت بیشتر دوستشون و تماس های نگران کننده از طرف او به برادرتون میشه فعلا این پیام ها و یا احیانا تماس ها رو محدود کنید . مدتی را به تهران بروید و در کنار هم باشید. بهش قوت قلب بدید و نشون بدید که تمام تلاش خودتون رو در جهت براورده نمودن نیاز های ایشون انجام میدید، با این حال توصیه میشه با توجه به وضعیت کنونی ، و اولویت داشتن حفظ سلامتی برادرتون، با همراهی خانواده از یک روانپزشک نیز جهت کنترل و کاهش علائم جدی کمک بگیرید.



با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری 

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه