سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

مشکلات رفتاری و عدم مسئولیت همسرم

پرسش

تاریخ ثبت : 27 شهریور 1397
1,133  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
من و همسرم تو دوران عقدیم وبه مشکل خوردیم سر دروغ گفتنش ، محدود کردن من ،دهن بینی،منت گذاشتن ومسئولیت نداشتن(به من پول نمیده از من توقع داره خرج کنم واسه خودم و گاهی هم ازم پول میگیره حتی، حقوقش پایینه واسه همین نمیتونیم زندگیمونو شروع کنیم اما سر لجبازی با من کارشو عوض نمیکنه ) و اینا باعث شد من عصبی بشم و بهشون بی احترامی کنم و 10 ماه از هم بیخبر بودیم تا اینکه بحث شکایت مطرح شد ایشون برگشتن سمت من ولی من نسبت بهش بی اعتمادم که از ترس مهریه و... داره منو گول میزنه و همش بهم میگه شکایتت رو پس بگیر اما من میترسم گولم زده باشه حق وحقوقم ضایع بشه ، ازش خواستم بریم پیش مشاور اما به دروغ میگه میام و هی دست دست میکنه. نمیدونم چیکار کنم، از طرفی هم دوسش دارم هم نمیتونم با وضع مالی و رفتارش بسازم. البته وضع مالیش از اول همین بود اما به دروغ منو امیدوار کرد که تلاش میکنه ولی الان میندازه گردن من و میگه تو از من تشکر نمیکنی و این کارهای منو نمیبینی من برای کی و چی تلاش کنم ؟ همشم رو من عیب میزاره و یجوری حرف میزنه من پیشش کم میارم و باورم میشه من خیلی مشکل دارم در صورتی که اینطور نیست

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
05 مهر 1397 ساعت 00:06

سلام دوست گرامی


توضیحات شما رو خوندم.  در ابتدای مسیر زندگی به مشکلات عدیده ای برخورد کرده اید که ادامه چنین وضعیتی رو با دشواری همراه کرده. طبیعتا مواردی رو که اشاره نموددی هر کدام در صورت استمرار می تونن مانعی بر سر راه زندگی زناشویی آتی تلقی بشن. که چنانچه بصورت جدی در موردشون گفتگو نشه پیامدهای نامطلوبی رو در روند پیش رو به همراه خواهد داشت. 

با این حال به نظر می رسه چنین فرصتی برای گفتگو،  در جریان ده ماهه جدایی و پس از اون قرار گرفتن در جریان اقدامات قانونی، معوق مانده است. 


با توجه به در نظر داشتن نکات اشاره شده ، پیشنهاد می کنم برای اینکه بتوانید در صورت امکان شرایط رو به فضای گفتگوی مستقیم نزدیک نمایید موقتا از درخواست قانونی خود صرف نظر نمایید تا ضمن تاکید بر حسن نیت خود جهت گفتگویی مسالمت آمیز توام با احترام، فرصتی مناسب در خصوص بررسی صریح و شفاف مشکلات و دغدغه های متقابل رو ایجاد نمایید. 

در این میان می توانید با توافق طرفین، بازه زمانی حدودا 6 ماهه ای جهت بهبود و اصلاح بخشی از مشکلات متقابل که ادامه روند رابطه زناشویی را ممکن خواهد نمود و رسیدن به نقطه تفاهم در نظر بگیرید. تا پس از آن بتوانید ارزیابی بهتر و جامع تری را در خصوص آینده این رابطه به دست بیارید.



با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

پاسخ پرسشگر

23 مهر 1397 ساعت 10:02
ممنون از پاسختون
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه