سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

طریقه صحیح ارتباط گرفتن با جنس مکمل (مذکر)

پرسش

تاریخ ثبت : 16 مهر 1397
1,386  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
می خواستم بدونم آشنایی از طریق سایتهای همسریابی یا رباتها ی در این خصوص صحیح می باشد؟؟ اگر خانم پیشنهاد دهنده باشد به نظرتون درسته؟

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

فاطمه علی اکبری
فاطمه علی اکبری
17 مهر 1397 ساعت 22:09

درود بر شما

  • پیچیده‌ تر شدن روابط اجتماعی و افزایش روزافزون وسایل ارتباط جمعی و کاربران این وسایل از جمله اینترنت موجب خارج شدن روابط افراد از حالت ساده چهره به چهره یا تلفنی و تغییر شکل آن در قالب شکل ‌گیری روابط پیچیده‌ تری به طور غیرمستقیم و از طریق اینترنت طی سال‌های اخیر شده است. سایتهای همسریابی نمونه ای از این تغییرات در روابط است.
  • ازآنجا که در این گونه رابطه ‌ها طرفین به درستی نمی ‌توانند یکدیگر را شناسایی کنند، همین امر زمینه برخی سوءاستفاده‌های اینترنتی می‌شود. البته نمی توان با قطعیت گفت که همه ارتباطاتی که در فضای مجازی شکل می گیرند محکوم به شکست هستند اما احتمال مشکلات فراوانی در این ارتباطات وجود دارد. اینترنت نمی تواند شناخت دقیق و عمیق از فرد به طرف مقابل بدهد؛ زیرا اینترنت ابزار کاملی برای شناخت نیست.
  • شروع پیشنهاد آشنایی از طرف خانم، مشکلی محسوب نمی شود. ولی لازمست که طرف مقابل نیز به این بینش رسیده باشد که درخواست آشنایی می تواند از سمت خانم هم باشد و اینکه خودِ خانم نیز آمادگی پذیرش هر پاسخی را داشته باشد. یعنی کیستیِ هر دو طرف مهم است.
  • چنانچه درخواست ازدواج، جدی صورت گرفته باشد، مسئله پذیرش خانواده ها نیز مهم است و با توجه به عرف ما نمی توان آن را نادیده گرفت. بنابراین لازمست در اینگونه آشنایی ها معاشرت حضوری و راهنمایی و کمک گرفتن از خانواده هم صورت بگیرد. در صورت رابطه حضوری می توان هم ظاهر و رفتار و سکنات طرف مقابل را بررسی کرد، هم با اطلاع نسبی از شرایط زندگی و خانوادگی طرف مقابل، می توان هم تناسبها را چک کرد و هم در مورد خود فرد و صحت سخنانش دقت به عمل آورد.


از اعتماد شما سپاسگزارم

علی اکبری- خانه توانگری طوبی

ادبیات محترمانه و بدون قضاوت : 30
کارآمدی پاسخ : 10
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

پاسخ پرسشگر

18 مهر 1397 ساعت 07:54
ممنون از شما . به نظر بنده فقط آشنایی اولیه به عنوان معرف تعبیر کردن این سایتها مورد تایید می باشد و مراتب بعدی آشنایی می بایست حضوری و با دید بازتر و آگاهانه صورت گیرد. و با ثبت اسن پرسش تاییدی میخواستم در راستای اینکه تردید داشتم از این طریق با فردی آشنا بشوم یا خیر .
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه