سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

اعتیاد به اینترنت

پرسش

تاریخ ثبت : 24 آبان 1397
908  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام
من جوانی 22 ساله هستم که دارم دوره ی کارشناسیم رو تمام می کنم و همزمان برای کنکور ارشد میخونم . مسله ای که این روزا خیلی داره اذیتم میکنه اعتیاد شدید من به گوشی موبایل و اینترنت هست بعضی وقت ها که دارم درس میخونم و شاید به جاهی رسیدم که خیلی واسم جالب نیست و باحاشون حال نمیکنم میرم و داخل گوشی موبایلم و تو ربات های تلگرام چت ناشناس میکنم و در مورد مسایل جنسی صحبت میکنم من از نظر جنسی همجنسگرا نیستم و اصلا ازشون خوشم نمیاد ولی چون اونجا اکثرا مرد هستن منم مجبور به صحبت جنسی با اون ها میشم حالم خیلی بده یه دفعه به خودم میام میبینم یه روز کامل رو به انجام اینکار گزروندم. بعد یه چیزی هم هست هر کی اونجا هست مثل من اولش به این فکره که یه دختر پیدا کنه که باهاش چت کنه که اکثرا پیدا نمیشه و خیلی به ندرت پیدا میشه و این باعث میشه که مثل یه قمار باز بخوای هی امتحان کنی که شاید اینبار پیدا شد و اینطور میشه که به خودت میای و میبینی که شب شده و هیچ کار مفیدی نکردی یا اینکه از پیدا کردن دخترا نامید میشی و میری با پسرا شهوت رانی میکنی و آخرش هم برون ریزی جنسی و احساس بد و .......
حالم خیلی خرابه کلی نیاز بزطرف نشده دارم که امکان برطرف کردنشون رو هم ندارم و حالم خیلی خرابه......
می دونم نیاز عاطفی و جنسی دارم و می دونم که دچار اعتیاد جنسی هستم و می دونم که ازدواج هم داخل این شرایط کار درستی نیست از طرفی اهل رابطه دوست با کسی هم نیستم .......

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
05 آذر 1397 ساعت 20:11

سلام دوست گرامی


طبیعتا مسال شما باید به دقت مورد بررسی قرار بگیره. با این حال به نظر میرسه شروع فعالیت شما در اینترنت زمانی نشات میگیره که محرک جالب و دلخواهی برای ادامه مطالعه ندارید.  


"" بعضی وقت ها که دارم درس میخونم و شاید به جاهی رسیدم که خیلی واسم جالب نیست و باحاشون حال نمیکنم میرم و داخل گوشی موبایلم و .... "


جهت بکارگیری یک راهکار عملی، پیشنهاد میکنم زمانیکه فصلی از مطالعه، مورد علاقه و توجه شما نیست موضوع مطالعه خود را تغییر دهید. و یا پیش از آنکه خسته بشید کمی به خودتون استراحت بدید بدون آنکه مجبور باشید برای تغییر احساس خود، زمان خود را با گوشی سپری کنید. برنامه ای برای خودتون بچینید. تا بین فعالیت درسی تون بر انجام اونها متعهد بشید. وقتی هدفی عالی برای خودتون درنظر گرفته اید اهداف فرعی خودتون رو در اولویت های بعدی قرار بدید. بعنوان مثال می توانید گروه ها و یا ربات هایی را که شما را مجبور به انحراف از مسیر پیش رو می کنند پاک کنید. به هر حال باید از یک جایی نشان دهید که مصم هستید. سامان دهی این شرایط می تونه به مرور رفتارتون را به سمتی که موردخواست شماست سوق بده.


با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری

خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه