سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

میگه عاشقمه با تمام وجود اما نمیخواد باهام ازدواج کنه

پرسش

تاریخ ثبت : 26 آبان 1397
1,433  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام . دختری 30 ساله هستم و با پسری که از خودم 8 سال کوچکتره رابطه دارم به مدت 4 سال. ایشون برخلاف سن کمشون کاملا پخته و منطقی و با شعور هستند. رابطه خیلی خوبی داریم و واقعا عاشق هم هستیم . ایشون با تمام وجود علاقشون به من رو نشون دادن نه با حرف . مشکل ما اینه که ایشون نه الان نه هیچ زمان دیگه ای حاضر به ازدواج با بنده نیستند . با اینکه من در خانواده ایشون کاملا پذیرفته شده هستم .
رابطه ما زبانزد همه هستش از خوبی و تفاهم و سازگاری . اما ایشون معتقده اگر ازدوا ج کنیم بدبخت میشیم و حتی حاضر نیست بهش فکر کنه. یا بامن پیش مشاور بیاد
سوال من اینه که بنظر شما چرا ایشون این فکر رو میکنن؟
من چکاری باید انجام بدم؟ چشمم رو روی رابطه ای به این عمق ببندم و جدا شم( این کار بسیار برام سخته ) و یا تلاش کنم راضیش کنم
ممنونم ک کمکم میکنید

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

الهه دهقانیان
الهه دهقانیان
27 آبان 1397 ساعت 12:32

عاطفه گرامی سلام

کاملا متوجه احساستان در رابطه با شریک عاطفیتان وعلاقه تان به ایشان هستم واینکه هر دو با علاقه وسازگاری رابطه خوبی را آغاز کردید اما گاهی اوقات افراد از ترس اینکه مبادا شکست بخورند، یا مبادا ازدواجشان به طلاق برسد از ازدواج وحشت دارند ، اما اینکه شما بخواهید به رابطه جدی ترفکر کنید حق شماست پس به جای اینکه به دنبال علت وچرایی این باشید که چرا ایشان از ازدواج کردن با شما امتناع میکنند نه الان ونه هیچ زمان دیگر به این بیندیشید که شما برای خودتان وآینده تان چه برنامه ای دارید ؟ چرا که انسان مستقل وصاحب فکر و اراده باید بداند که چه میخواهد وراه رسیدن به آن چیست ؟شما اکنون در یک تعارضی قرار گرفته اید که مشکل ترین نوع تعارض است( تعارض خوب، خوب) که باعث میشود افراد برای گرفتن تصمیم درست سردرگم شوند، بنابراین بهترین شیوه اینست که مدتی از ایشان فاصله بگیرید تا با خودتان به نتیجه درست برسید و بدانید که ادامه وانتخاب کدام مسیر بالغانه تر وبرای شما بهتر است  چرا که اگر با توجه به احساسات ونظر دیگران  مسیری را انتخاب کنید قطعا بعد از مدتی دچار رنجش میشوید وافسوس میخورید، پس لازم است با توجه به در نظر گرفتن تمامی شرایط به یک سؤال اساسی، درست ومنطقی پاسخ دهید:من کجا خوشبختم( الزاما منطقه جغرافیایی نیست)با چه کسانی وچرا؟در نهایت میتوانید تصمیم درستی بگیرید.

در نظر داشته باشید که رابطه سالم رابطه ایست که آرام وبا شناخت بوجود می آیدو در آن،دوستی بوجود می آید، صمیمیت بوجود می آیدودر نهایت مسؤلیت ، تعهد وتماس وابراز کلامی بوجود می آید.

امیدوارم بتوانید با بهره مندی از آموزشهای غیر حضوری خانه توانگری به نتیجه دلخواه ودرستی برسید.

باسپاس از اعتماد شما

الهه دهقانیان

خانه توانگری طوبی

ا


معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه