سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

من و شوهرم هر دو به طلاق فکر میکنیم

پرسش

تاریخ ثبت : 18 آذر 1397
511  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
سلام ، با توجه به درسهایی که خریداری کردم متوجه شدم من و شوهرم هردو دارای تله بی ارزشی هستیم ومن از واکنش تسلیم و خودکم بینی و شوهرم از فرارو حمله استفاده میکنه . تمام حرف شوهرم اینه که به اون کاری نداشته باشم و تماما به حرفاش گوش کنم و عین اونها رو عمل کنم . بعد از ۱۴ سال زندگی دیگه خسته شدم چون به این نتیجه رسیدم که جایی در زندگی مشترک ندارم .
ی پسر ۱۲ ساله دارم البته ما ی بار برای حدود ۳ ماه به خواست همسرم از هم جدا شدیم و دوباره ازدواج کردیم .الان دوباره به همون بن بست رسیدیم . لطفا راهنمایی کنید که چه کنم؟متشکرم

مهمترین سوال :

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
30 آذر 1397 ساعت 23:31

با سلام

زندگی مشترک در شرایطی که در آن قرار دارید تنش و فرسایش  زیادی را برای شما به همراه داشته. اینکه مدام مجبور بوده اید برای حفظ این رابطه مدام به شیوه انفعال و تسلیم  پاسخ بدهید و ایشان نیز با توقعات و خواسته های یکجانبه و منتقدانه ، شما را تحت فشار قرار دهند موجب تداوم سیکل معیوب تله های شما شده. در این شرایط آنچه پیش از اقدام موردِ خواستِ شما ضروری ست مراجعه به یک درمانگر با صلاحیت است . شما در مرحله ای هستید که نسبت به مشکلات موجود به اگاهی رسیده اید و چنانچه این فرصت را به خود بدهید تا طی جلسات درمانی این مسایل به کمک درمانگر مورد بررسی قرار بگیره ممکن است بتوانید شیوه هایی سالم و کم تنش  برای برخورد سازگارانه با این شرایط در زندگی مشترک را به دست آورید . این موضوع را با همسرتان در میان بگذارید.


در این زمینه مطالعه کتاب خلع سلاح همسر انتقادگر ، انتشارات سایه سخن، را به شما پیشنهاد میکنم.

 

با تشکر از اعتماد شما

شایان غدیری 

خانه توانگری طوبی

معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه