سوال خود را هم اکنون بپرسید

پاسخ متنی و صوتی

توسط درمانگران، مشاوران و روانشناسان

دریافت در کمتر از ۲۴ ساعت

به صورت محرمانه و کاملا خصوصی

پرسش خود را هم اکنون از مشاوران ما بپرسید...
ارسال سوال

زخمی که از رابطه خوردم

پرسش

تاریخ ثبت : 30 بهمن 1397
500  بازدید
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست
با عرض سلام و ادب
من توی رابطه ام هزار جور محدودیت بی مورد داشتم (مثلا آهنگ فلان خواننده رو حق نداری گوش کنی!) به علاوه، دعواهای هر روزه و بی احترامی و... هربار که میخواستم کات کنم، فرد مقابلم به دلیل عدم سلامت روانی ای که داشت داستانهایی درست میکرد که مانع این کار میشد.
در نهایت دو ماه پیش کات کردم و به طور عجیبی طرفم خیلی راحت ول کرد و رفت (شواهد نشون میده از قبل سرش رو جای دیگه گرم کرده بود) و شروع کرد کارهایی کردن که تا مغز استخوان آدم رو آتیش میزنه. کارهایی که دقیقا خودش با التماس ازم خواسته بود که اگر باهاش نموندم این کارها رو نکنم.
من یک ماه هست که اصلا چکش نمیکنم، اما خشمم رو هم نمیتونم کنترل کنم و به شدت عصبی ام. همه بلاهایی که سرم آورده مدام جلوی چشمامه و بابت همه آوانس هایی که بهش دادم به خودم لعنت میفرستم! بدتر اینه که برای اولین بار از کسی خوشم اومده بود و باهاش وارد رابطه شدم و این موضوع خیلی بهم فشار میاره.

مهمترین سوال :
دوست دارم همه کارهایی که باهام کرد، بدترش سرش بیاد، اما نمیدونم چه کار کنم که آروم بشم؟

پاسخ نوشتاری پاسخگر به سوال شما

شایان غدیری
شایان غدیری
18 اسفند 1398 ساعت 22:07

با سلام

وقت شما بخیر


نامه تان را خواندم. امیدوارم اکنون زمانیکه این پاسخ را می خوانید در وضعیت بهتری باشید و چنانچه با مساله ای مواجه هستید می توانید مجددا برایمان ارسال نمایید.


با این حال در زمانیکه این متن را برایمان ارسال کرده اید احساسات بسیار ناگوار و آزاردهنده ای را  تجربه داشته اید. در چنین وضعیت هایی برخی افراد زمانیکه از چنین روابطی بیرون می آیند بابت ماهها و یا سالها ندیدن خودشان ، خشم های کتمان شده ای را در درون شان تجربه می کنند که پیش از آن، در پس سکوت ها و یا گذشت های فزاینده شان، انباشته بوده اند. عبور کارامد از این دوران، به عوامل مختلفی بستگی دارد. با این وجود لازم است به احساساتی که در درونتان تجربه می کنید اعتبار بخشید.اعتبار بخشیدن احساسات، یعنی دیدن و لمس کردن هیجانات و نیازهای اساسی تان.  بدون آنکه الزاما  آن را وابسته به تغییر آدم های بیرونی بدانید. چنانچه در حال حاضر نیز چنین شدتی از احساسات را تجربه می کنید از یک رواندرمانگر بصورت حضوری کمک بگیرید.


با تشکر از شما

شایان غدیری


معرفی درس
پس از جدایی عاطفی و طلاق
معرفی کتاب :
+
معرفی فیلم/مقاله :
+
معرفی دروس غیر حضوری :
+
اکشن پلن :
+
ثبت و ویرایش پاسخ
لغو درخواست

سوالات مشابه